نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. بهمن 1393 - 11:07
جنس راهیان نور
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج:
جنس راهیان نور امسال متفاوت است
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: از 25 بهمن تا 27 اسفندماه دانشجویان دانشگاه یاسوج به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند که برای اردوهای امسال برنامه های خوبی در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، علی رفعتی، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج، در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس،، اردوی راهیان نور امسال را با اهمیت خواند و گفت: اردوی راهیان نور امسال به صورت سراسری و با جمعیت کثیری می شود که برنامه های خوبی برای این اردوها در نظر گرفته ایم.

 

وی نزدیک شدن دانشجویان به سیره و زندگانی شهداء، نشان دادن مقاومت شهداء علی الخصوص شهداء استان در مناطق مختلف اعم از اروندکنار و دیگر مناطق عنوان کرد.

 

رفعتی از حضور راویان کشوری در کنار دانشجویان استان خبر داد و گفت: کل استان در برنامه ها یکدست و هماهنگ هستند و امسال از راویان کشوری استفاده خواهیم کرد.

 

وی افزود: در بین راه و در اتوبوس ها، به قصد نشان دادن مقاومت و سیره ی شهداء، مستند و فیلم هایی را از جشنواره عمار اکران خواهیم کرد.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهید میثمی دانشگاه یاسوج با بیان این که زمان ثبت نام اردوها به زودی اعلام می شود گفت: زمان اعزام دانشجویان از 25 بهمن تا 27 اسفندماه خواهد بود.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی