نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. بهمن 1393 - 11:28
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد :
جشنواره ملی برفی دنا در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد :جشنواره ملی برفی دنا در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، الماس قبادی با اعلام این مطلب که اخبار اعلام شده در برخی سایت ها و خبرگزاری های استان مبنی بر لغو شدن این جشنواره صحت ندارد ادامه داد : اولین جشنواره ملی برفی دنا در صورت بارش نزولات آسمانی در زمان اعلام شده در تاریخ های 30 بهمن و یکم اسفند ماه برگزار خواهد شد .

 

وی با اعلام اینکه امسال در سراسر کشور به علت بارش کم بسیاری از پیست‌های کشور با رکود مواجه شده است تصریح کرد : با توجه به پیش بینی انجام شده توسط اداره کل هواشناسی استان طی مدت زمان باقی مانده تا زمان برگزاری جشنواره شاهد بارش های خوبی خواهیم بود که این موضوع سبب خواهد شد این جشنواره در زمان مقرر برگزار شود .

 

وی با اعلام اینکه مقدمات اولیه برای برگزاری باشکوه این جشواره انجام شده است ادامه داد : از تمامی مدیران کل میراث فرهنگی و مدیران کل اداره ورزش و جوانان کشور برای حضور در این جشنواره دعوت شده است .

 

قبادی جذب گردشگران به استان را یکی از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد و اظهار داشت : برگزاری این جشنواره در معرفی جاذبه های گردشگری بخصوص جاذبه های گردشگری استان نقش بسزایی خواهد داشت .

 

وی با اشاره به اینکه جشنواره برفی دنا سبب رونق بیش از پیش گردشگری زمستانه در استان خواهد شد افزود : آداب و رسوم و غذاهای محلی استان در زمان برگزاری جشنواره به گردشگران معرفی می شود .

 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از دیگر مزایای برگزاری این جشنواره رامعرفی جذابیت های محیط زیستی و نمادهای حیات وحش استان عنوان کرد و گفت : ایجاد شادی و نشاط و سرگرمی برای شرکت کنندگان از اهداف اصلی این جشنواره خواهد بود .

 

این مسئول در ادامه به کارهای تبلیغی که برای جذب گردشگر در استان انجام شده اشاره کرد و گفت: کتاب عکسی که حاوی همه تصاویر زیبای استان در زمینه میراث فرهنگی و مناظر طبیعی است با هزینه ۱۰۰ میلیون تومانی چاپ می‌شود.

منبع: در گفتگو با"عصردنا"

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی