نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. بهمن 1393 - 14:43
مسعود مثنوی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد:
پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57ساختار نظام استبدادگری غرب را دگرگون کرد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمدگفت:پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن 57 ساختار نظام استبدادی غرب را دگرگون کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مسعود مثنوی در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس با تبریک فرارسیدن سالگرد سی و ششمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیر انقلاب اسلامی ایران بربیداری مردم جهان افزود: آنچه  امروزدر قیام‌های کنونی منطقه به وضوع دیده می شود، الگو پذیری این کشورها از انقلاب اسلامی ایران است.

 

پیروزی انقلاب اسلامی ایران بزرگترین حادثه قرن بیستم بود

وی با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن 57تحول بنیادی خاصی در ساختار نظام جهانی ایجاد شد،گفت: انقلاب اسلامی دست همه استکبار گران را از این کشور قطع کرد و تنها کشور مردم آزاده جهان شد.

 

انقلاب اسلامی ایران امروز سر آمد همه انقلاب‌های جهان است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد خود باوری جامعه مسلمان جهان را نشات گرفته از تفکرات انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران امروز سر آمد همه انقلاب‌های جهان است.

 

مثنوی با بیان اینکه امواج بیداری اسلامی به سرعت در حال پیشرفت در سراسر جهان است، بیان کرد: امروز ارزش‌های انقلاب اسلامی در حال احیا است، زیرا موج بیداری اسلامی باعث شکست سیاست‌های استعماری در دوره  معاصر شده است.

 

امام خمینی(ره) سیمای حقیقی اسلامی را به جهانیان نشان داد

وی با اشاره به همه گیری نهضت انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در جهان اسلام ،تصریح کرد: نهضتی که امام خمینی (ره) پرچمدار و پایه گذار آن بود، توانست غبار دست نشاندگی و استعمار گری غرب را از چهره اسلام بزداید و سیمای حقیقی آن را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت نمایان کند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در بهمن 57 با درایت و پشتوانه الهی امام خمینی(ره) و تکیه بر پشتوانه مردمی توانست علی رغم تمام تلاش هاي دشمن قسم خورده به پیروزی برسد و حکومتی آزاده بر پایه حقانیت و عدالت گستری را در جهان به وجود آورد.

 

افتتاح چهارپروژه عمرانی جمعیت هلال احمر در دهه فجر امسال

مثنوی از افتتاح چهار پروژه بزرگ جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد در دهه مبارک فجر امسال خبر داد،افزود:افتتاح پروژه ساختمان اداری، امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان دنا با زیربنای یکهزارو 800 متر مربع در سه طبقه با کاربردی اداری امدادی و آموزشی با اعتبار بیش از 16 میلیارد ریال یکی از مهمترین پروژه های افتتاحی این نهاد در دهه فجر سالجاری خواهد بود.

 

وی به افتتاح پروژه پایگاه امداد و نجات بین جاده ای گچساران ،بهبهان اشاره کرد و گفت: این پروژه با زیربنای 300 متر مربع وبا اعتباری افزون  بر دو میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بهره برداری از سوله انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی با زیربنای 600 متر مربع را یکی دیگر از پروژه های افتتاحی این نهاد در این ایام دانست و تصریح کرد: این پروژه با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال در شرف افتتاح در این دهه خواهد بود.

 

دهه فجر بهترین موقع برای ارائه خدمات انقلاب به مردم است

مثنوی بهسازی سالن آمفی تئاتر جمعیت هلال احمر کهگیلویه با اعتبار 300 میلیون ریالی را آخرین پروژه افتتاحی جمعیت هلال احمر استان بر شمرد و خاطر نشان کرد: دهه فجر بهترین روز از ایام سال برای ارائه خدمات دولت و ملت به مردم است که نباید در این زمینه کوتاهی صورت گیرد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه تجهیز شعب و انبار های امدادی در شهرستانهای استان به تعداد 15 دستگاه رایانه را از دیگر برنامه های اجرایی جمعیت هلال احمر استان در ایام مبارکه دهه فجر امسال دانست.

 

اجرای طرح اولین پایگاه امداد و نجات کوهستان کشور در شهرستان دنا

وی در ادامه از کلنگ زنی دو پروژه مهم استان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت:برای اولین بار در کشور  طرح آمایش و احداث اولین پایگاه امداد و نجات کوهستان را در شهرستان دنا خواهیم داشت که با تزریق بودجه کافی در آینده نزدیک کلنگ زنی خواهد شد.

 

مثنوی به کلنگ زنی ساختمان جدید اداری، درمانی، آموزشی جمعیت هلال احمر مرکز استان اشاره کرد و افزود: همزمان با شروع هفته هلال احمر در اردیبهشت ماه سال آینده طرح احداث و کلنگ زنی ساختمان چنده منظوره جمعیت هلال احمر مرکز استان با زیر بنای هشت هزار متر مربع  را در دستور کار خواهیم داشت.

 

تجهیز استان به بالگرد امداد و نجات در آینده ای نزدیک

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در مورد تجهیز استان به بالگرد امداد و نجات کوهستان گفت: یکی از سیاست های جمعیت هلال احمر کشور ،تجهیز استانهای کوهستانی و حادثه خیز به بالگرد کوهستان بوده که خوشبختانه با پیگیری استاندار و مسئولان استانی این امر در حال نهایی شدن است.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی