نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. بهمن 1393 - 9:34
شهردار یاسوج از برگزاری «جشن بزرگ انقلاب» به مدت دو شب در سالن شهید ایزدپناه این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدعلی جاوید امشب در جمع خبرنگاران با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به تشریح برنامه‌های این ایام در مرکز کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی در سطح شهرها و بخش‌ها و دهستان‌های شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.

 

شهردار یاسوج از برنامه‌های مهم شهرداری در ایام‌الله دهه فجر را برگزاری جشن بزرگ انقلاب در مرکز استان عنوان کرد و گفت: این جشن با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله موسیقی، آوازهای محلی، بختیاری و بویراحمدی، نمایش طنز، شاهنامه‌خوانی و مسابقه و ... اجرا می‌شود.

 

این مسئول با تأکید بر اینکه برنامه‌های متنوعی در سطح شهر همزمان با ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود، گفت: جشن بزرگ انقلاب 18 و 19 بهمن‌ماه با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح ساعت 18 عصر در سالن شهید ایزدپناه برگزار می‌شود.

 

وی، اعمال تخفیف عوارض شهرداری به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را از اول بهمن‌ماه تا پایان اسفندماه‌ از برنامه‌های شهرداری در دهه فجر عنوان کرد و گفت: هر ساله در اعیاد مختلف تخفیف عوارض داریم که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر تخفیف عوارض را در دستور قرار دادیم.

 

جاوید در پایان ارسال پیامک تبریک ایام دهه فجر به صورت روزانه، نصب بنر در سطح شهر، نصب لامپ و ریسه رنگی، خرید پرچم و ارائه گزارش از طریق صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا