نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. بهمن 1393 - 10:18
یک کارشناس سیاسی کهگیلویه وبویراحمدی گفت: پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی پیامی مبتنی بر فطرت بشریت است.

سید شکرالله امامی در گفت وگو با خبرنگار چهارفصل در رابطه با نامه رهبری به جوانان اروپایی گفت: پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی پیامی مبتنی بر فطرت بشریت،  آزادی خواهی و حق طلبی  بوده است.

 

کارشناس سیاسی ادامه داد: در شرایط فعلی که شعارهای دروغین حقوق بشر سازمان ملل گوش عالم را کر کرده است و از طرفی دشمنان اسلام و آئین دین محمدی در تلاش  برای اسلام هراسی و اهانت به مقدسات مورد احترام و اعتقادات مسلمانان  هستند  پیام رهبری در بهترین موقعیت زمانی و در یک گستره ی بسیار مهم انتشار یافت .

 

 

فرماندار سابق  شهرستان چرام یادآور شد:  قطعا پیام رهبری به جوانان اروپایی در قالب جنگ نرم،  باور های  فرهنگی انقلاب اسلامی بر جهان غرب بر جوانان و فرهیختگان این خطه  از عالم موثر واقع خواهد شد.

وی در ادامه  به مخاطب قرار دادن جوانان اروپایی در نامه رهبری اشاره کرد وگفت:  مخاطب قراردادن جوانان  اروپایی در نامه مقام معظم  رهبری دلیلی بر آینده نگری ایشان است که آینده از آن معنویت و از آنجا که جوانان اروپایی  هم به دنبال بدست آوردن یک آینده روشن برای خود هستند.

 

امامی افزود: مقام معظم رهبری در نامه ای به جوانان اروپایی  به خوبی آینده جهان بشریت را برای این جوانان تفسیر کرد.

 

کارشناس فرهنگی کهگیلویه وبویراحمدی در ادامه به مسبوق و سابقه بودن خطاب قراردادن جوانان به عنوان اولین گروه تاثیر گذار در صدر اسلام توسط پیامبر خاتم اشاره کرد و گفت:  پیامبر اکرم(ص) در صد اسلام وقتی می خواستند مبانی ارزشی اسلام  را در جامعه تبلیغ کنند ابتدا به سراغ جوانان رفتنت که نمونه  عینی آن پیمان  "حلف الفضول" که بین جوانان برای دفاع از حقوق محرو مان بسته شد.

 

کارشناس سیاسی  در پایان خاطر نشان کرد: پیام مقام معظم رهبری بر  مبنای یک خواستگاه اصیل  دینی، الهی، آرمان گرایی و واقع گرایی بوده است.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا