نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. بهمن 1393 - 8:24
مسوول جامعه پزشکی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:
پنج اکیپ پزشکی به مناطق محروم استان اعزام می شود
مسوول جامعه پزشکی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: پنج اکیپ پزشکی از بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان به مناسب فرارسیدن دهه مبارکه فجر برای خدمات رسانی به مردم مناطق محروم استان اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سرهنگ پاسدار هوشنگ رحیمیمان  در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس با تبریک سی ششمین طلیعه دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، افزود: بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد به منظور زدودن محرومیت از چهره استان، برنامه‌های ویژه‌ای در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم استان دارد.

 

وی با بیان اینکه کمک به ارتقای سطح سلامت جامعه با بهره‌گیری از توان رده‌های بسیج از اهداف مهم جامعه بسیج پزشکی سپاه فتح استان است، ابراز کرد: ویزیت و درمان رایگان بیماران، ارائه آموزش‌های بهداشتی و آموزش‌های فردی و اجتماعی و بهداشت محیط از جمله خدماتی است که اعضای بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه وبویراحمد در طی دو روز در مناطق محروم استان به مردم ارائه خواهند داد.

 

رحیمیمان از اعزام پنج اکیپ پزشکی از بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان به مناطق محروم زیلایی بویراحمد همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: با توجه به فرارسیدن دهه پر فروغ فجر پنج اکیپ پزشکی که شامل پزشکان عمومی, دندانپزشکی، بالینی و متخصص بوده به روستاها و مناطق محروم شهرستان بویراحمد اعزام خواهند شد.

 

مسوول جامعه پزشکی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه این پنج اکیپ پزشکی با تمامی امکانات موجود به روستاها و مناطق عشایری محرومی از جمله برد پهن, موزرد زیلایی و موشمی اعزام خواهند شد، افزود:.همکاری و مشارکت سپاه و بسیج در خصوص سلامت جامعه از مهمترین اهداف بسیج است.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی