نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. بهمن 1393 - 22:35
جمعی از مسئولان و دست اندرکاران بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با امام جمعه شهریاسوج دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل ازبویرخبر،در این محفل صمیمی امام جمعه مرکز کهگیلویه وبویراحمد با تبریک فرارسیدن سی و ششمین طلیه نور فجر انقلاب در جعع دانشجویان بسیجی استان گفت: نقش ورسالت جامعه دانشگاهی در به ثمر رساندن اهداف انقلاب اسلامی در بهمن 57نقشی بی بدیل و تأثیر گذار است.

 

ظهور انقلاب اسلامی نعمتی بزرگ برای ملت ایران

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی با بیان اینکه در زمان پهلوی کمر اقتصاد و کشاروزی ایران خم شد و مردم در رنج و بدبختی فلاکت باری زندگی می کردند،خاطر نشان کرد: ظهور انقلاب اسلامی، نعمتی بود که مردم ایران را از چنگال شیطان درآورد.

 

وی بیان کرد: درزمان طاغوت ،حتی یک متر راه آسفالت در این استان نبود و فضای آموزشی برای تحصیل جوانان وجود نداشت.

 

http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1393/11/15/dsc07762_0.jpg

 

خطیب جمعه شهر یاسوج خدمات انقلاب به این استان را بسیار ارزنده و بی بدلیل دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران خدمات ارزنده ای را به مردم این مرز وبوم اعطا کرد، که باید قدردان آن تا همیشه تاریخ باشیم.

 

باران برکات انقلاب همواره بر پیکر این استان باریده است

حسینی با بیان اینکه همواره باران برکات انقلاب بر تن این استان باریده است، ابراز کرد: محرومیت کهنه این استان همه برگرفته از ظلم ها و ستم هایی است که در دوران ستم شاهی بر گرده این مردم تحمیل شد.

http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1393/11/15/dsc07765.jpg

وی انقلاب اسلامی ایران را نقطه عطفی در انقلاب ها و بیداریهای اسلامی منطقه دانست و افزود: اگر امروز کشورهای منطقه با جنبش های آزاد خواهی خود اجازه عرض اندام بیگانان در امورمملکت خود را نمی دهند، همه برگرفته از نهضت اسلامی و انقلاب مردم ایران در بهمن 57 است.

 

شخصیت امام خمینی(ره) شخصیتی بزرگ درتاریخ است

امام جمعه مرکز کهگیلویه وبویراحمد اراده مردم ایران اسلامی در بهمن 57را مهمترین دلیل پیروزی نظام در آن برهه دانست و گفت: مردم با داشتن رهبری بزرگ و ابر مردی که نظیر آن دیگر در تاریخ تکرار نخواهد شد، انقلابی را به وجود آورند که در تمام تاریخ مورد تحسین همگان شد.

 

اراده پولادین مردم ایران تمام حربه های دشمنان را درهم شکست

حسینی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی امن ترین کشور در جهان و منطقه است، تصریح کرد: ملتی که در طول 36 سال عمر با برکت خود توانسته است تحریم های ناجوانمردانه دشمن را تحمل کند، اراده ای به سختی پولاد و دینی به بزرگی اسلام دارد.

 

وی ادامه داد: امروز کشورهای بزرگ جهان مانند روسیه حتی طاقت یک سال تحریم را ندارند و دست به دامن ایران می شوند که این موضوع اقتدار نظامی، سیاسی و اقتصادی ایران را به رخ جهانیان کشیده است.

 

برای پیشرفت در پله های ترقی باید ثابت قدم بود

خطیب جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه اگر امروز در نبوغ فکری،علمی و تکنولوژی سرآمد جهان هستیم همه از برکات انقلاب است، گفت: اگر امروز پله های ترقی علمی را پشت سر می گذاریم همه به برکت نظام اسلامی است.

 

حسینی با تبریک به مسئولان به خاطر پرتاپ موافقت آمیز ماهواره فجر، گفت: امروز صنعت تکنولوژی هوافضای ایران با بودن تحریم های ناجوانمردانه، جزء کشورهای رده اول جهان بوده که این موضوع نشان از مردانگی جوانان این مرز وبوم را نشان می دهد.

 

پیشرفت علمی ایران خاری در چشم دشمن است

وی سنگر علم و علم آموزی را خط مقدم مبارزه با دشمن در برهه کنونی دانست و افزود: امروز پیشرفت علمی و اقتصادی ایران خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم است.

http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1393/11/15/dsc07771.jpg

حسینی با بیان اینکه استان چهارفصل کهگیلویه وبویراحمد می تواند منبع خیر و برکت برای جوانان این مرز وبوم باشد، ابراز کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد با داشتن نعمت های فراوان خدادادی گنجی است که هنوز کاشفی آن را پیدا نکرده است.

 

قدرت و منزلت انقلاب را باید درک کرد دانست

در ادامه این نشست صمیمی سرگرد پاسدار شهرام مهدوی مطلق مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه در حال حاضر در این استان سی مرکز دانشگاهی با 160هزار دانشجو در حال تدریس و علم افروزی است، خاطر نشان کرد:امروز دانشجویان باید قدر و منزلت این نظام و انقلاب را بدانند.

 

نهاد مقدس بسیج یکی از ستون های محکم انقلاب است

مسئول بسیج دانشجویی استان، تشکل بسیج را یکی از ستون های انقلاب از بدو تأسیس تاکنون دانست و افزود: نهاد مقدس بسیج تنها تشکلی در نهادهای علمی بوده که بدون گرایش به هیچ گروه خاص سیاسی در حال خدمت به این نظام است.

 

وی ادامه داد: دشمنان این مرز وبوم باید بدانند که امروز دانشجویان این ملت همانند دانشجویان انقلاب هنوز ایستاده اند و اجازه نخواهند داد دشمن خدشه ای به آرمانها و مقدسات آنها وارد کند.

 

مهدوی با بیان اینکه میدان امروز میدان علم و علم اندوزی است، گفت:امروز باید در سنگر علم گام های تکنولوژی را بلند تر از گذشته برای توسعه استان و کشور برداشت.

 

 

بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد
 
بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد
 
بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد
 
بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد
 
بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد
 
بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی