نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. بهمن 1393 - 11:11
اجرای برنامه ای که از ابتدا تا انتهای آن با بی برنامگی مسئولان اجرایی همراه بود در واقع نوعی بی احترامی به خانواده شهدا و ایثارگر دنا به حساب می آمد که باید مورد توجه مسئولان بالا دستی قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از سفیر دنا، عصر روز سه شنبه قرار بود جلسه پرسش و پاسخ خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان دنا با مدیرکل شهدا و ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود که این جلسه با بی برنامگی هایی همراه بوده و سبب رنجش خانواده های شهدا و ایثارگر شهرستان شد.

 

این برنامه که قرار بود راس ساعت 14:30 چهارده بهمن برگزار شود با تأخیر و انتظار یک ساعته خانواده شهدا به ساعت 15:30 موکول شد. این خانواده ها معطلی 1ساعته خود و حضور نیافتن مسئولان بنیاد شهید در موعد مقرر را نشان از بی برنامگی مسئولان عنوان کردند.

 

در این جلسه پرسش و پاسخ که با حضور مصطفی مهدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان برگزار شد خانواده شهدا و ایثار گرانی که قرار بود مشکلات خود را طی جلسه پرسش و پاسخ با مسئولان بنیاد شهید در میان بگذارند به این جلسه دعوت نشده بودند و تنها دو نفراز مجموع 120 خانواده شهید شهرستان دنا با اطلاع بستگان نزدیک این جلسه شرکت کردند که بعد از تاخیر یک ساعته مسئولان در این مراسم سالن جلسات را ترک کردند.

 

در گفت و گوی این دو خانواده شهید که از تیموری رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان دنا بسیار گلایه مند بودند مشخص شد اطلاع رسانی این خانواده ها از طریق ارسال پیامک انبوه و شب قبل از اجرای برنامه صورت گرفته است و این در حالی بود که از مجموع  120 خانواده شهید و مجموع ایثارگران شهرستان دنا تنها 2 خانواده شهید و 5 نفر از ایثار گران با اطلاع از این برنامه حضور پیدا کردند که یقینا علت اصلی آن ابتکار عمل مسئولان بنیاد شهید در موضوع اطلاع رسانی به خانواده معظم شهدای شهرستان بود.

 

این درحالی بود که گلایه چند خانواده شهید و ایثار گران حاضر در مراسم از سایر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثار گران جای تامل داشت ،آنها که از ضعف مدیریتی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلایه داشتند برگزار نکردن یادواره شهدا و عدم مشارکت این نهاد در برگزاری یادواره شهدای دنا که در چندی پیش برگزار شده را از دیگر موارد ضعف مدیریتی در شهرستان عنوان کردند.

 

تکه پرانی های مجری برنامه و شعر هایی که در وصف تاخیر پیش آمده در اجرای برنامه سروده شد نشان از آشفته شدن برنامه خواب مجری داشت که بعد از گذشت نیم ساعت از ساعت اجرای برنامه حضور یافت و با چهره ای خواب آلود به اجرای برنامه پرداخت .

 

سوال خانواده شهدا و ایثار گرانی که با دلی پر از مسئولان بنیاد شهید در جلسه حضور پیدا کرده بودند از ضعف مدیریتی این نهاد انقلابی که ارتباط مستقیمی با شان و جایگاه خانواده شهدا و ایثار گران دارد بود، اینکه آیا انتخاب شخصی که حداقل وظیفه خود در تکریم و احترام به شأن و جایگاه خانواده شهدا در اجرای مراسماتی چون یادواره شهدا و این گونه جلسات را رعایت نکرده بی احترامی به خانواده شهدا نیست؟

 

به نظر میرسد سیاست زدگی در عزل و نصب های اخیر در شهرستان دنا جای خود را به تخصص و تعهد به مسئولیتها داده که هرزگاهی شاهد این گونه مشکلات در بدنه دولت در شهرستان دنا هستیم که نیاز است حداقل برای حفظ آبروی دولت و در راس آن فرماندار دنا تجدید نظری قاطع در قبال این مسئولان بی تدبیر گرفته شود.

انتهای پیام/ گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی