نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. بهمن 1393 - 11:54
مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به موضوع رفع حصر سران فتنه، گفت:به جرأت می‌گویم که آقای روحانی موافق رفع حصر نیست و خودش از کسانی بوده که به آن حکم داده، برخی این ماجرا را مطرح می‌کنند تا مسئله اصلی فراموش شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسین شریعتمداری در چهارمین شب جشن بزرگ انقلاب در مسجد چهار مردان قم طی سخنانی با اشاره به اهمیت استکبارستیزی در اسلام، اظهار داشت: نقش استکبارستیزی اسلام باید کاملاً روشن و شفاف بیان‌شده و در این رابطه نقشه راه تبیین شود، چراکه اگر این نقش را از اسلام ناب محمدی بگیریم چیزی که باقی می‌ماند نمونه بارز اسلام آمریکایی خواهد بود و درواقع استکبارستیز بودن باعث تفاوت این دو اسلام می‌شود.

 

وی اسلام ناب را مغایر با زورمندان و مرفحین بی‌درد برشمرد و عنوان کرد: ظلم‌ستیزی ذات اسلام است، ماهیت نظام سلطه با ماهیت اسلام ناب در تضاد است و به همین خاطر در مقابل آن قرار می‌گیرد؛ در حال حاضر درگیری ما با آمریکا نیز بر سر همین اختلاف در هویت است و این مشکل با هیچ‌گونه مذاکره‌ای حل نخواهد شد مگر اینکه به قول امام خمینی (ره) آمریکا از خر شیطان پیاده شود و دست از ظلم و جنایت بردارد.

 

مدیرمسئول روزنامه کیهان امام خمینی (ره) را آغازگر داستان انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: ماجرای انقلاب اسلامی ما از جایی شروع شد که اسلام ناب محمدی توسط حضرت امام خمینی (ره) برکرسی حکومت نشست و این خار چشمی شد برای استکبار و به این صورت دشمنی آمریکا با ایران نیز از همان‌جا آغاز گردید.

 

وی به صحبت‌های ایده پردازان آمریکایی درباره ارتباط با ایران اشاره کرد و توضیح داد: صاحبان تفکر در آمریکا می‌گویند فاصله ما با ایران به‌اندازه یک انقلاب است؛ کسانی که این موضوع را مطرح می‌کنند باید توضیح دهند که آیا نظام سلطه دست از غارتگری خود برداشته و یا قرار است که ما دست از استکبارستیزی برداریم؟ هیچ‌کدام از این‌ها اتفاق نیفتاده است، درواقع آن‌ها با اصل انقلاب اسلامی مشکل‌دارند و آن‌هایی که ایده کنار آمدن با نظام سلطه را در سردارند، درواقع ایده دست کشیدن از اسلام ناب را اجرا می‌کنند.

 

شریعتمداری تصریح کرد: در دوران اصلاحات نیز قرائت‌های مختلفی از اسلام ناب گفته می‌شد که نقطه مشترک همه آن‌ها یک‌چیز بود؛ استکبارستیز نیستیم.

 

وی ضمن اشاره به اولین جایی که دشمن متمرکز است تا به این انقلاب آسیب برساند، بیان کرد: دشمن سعی دارد فضای کشور را به‌گونه‌ای ترسیم کند که خودش می‌خواهد نه به صورتی که واقعاً وجود دارد، دشمن در این روش نظر خودش را به‌عنوان نظر اکثریت کشور معرفی کند.

 

مدیرمسئول روزنامه کیهان افزود: ما نباید به‌صورت برد برد به مذاکرات نگاه کنیم، درواقع طرف طلبکار مذاکرات ما هستیم.

 

وی ادامه داد: یکی از اهرم‌هایی هم که آمریکا امروز به دست آورده تحریم است و تا وقتی‌ که این تحریم‌ها برداشته نشود چالش هسته‌ای به نتیجه نخواهد رسید.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی