نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. بهمن 1393 - 12:26
محرومیت و جریمه سنگین در انتظار فوتبال یاسوج
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
محرومیت و جریمه سنگین در انتظار فوتبال یاسوج
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از محرومیت و جریمه سنگین برای فوتبال یاسوج خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سید پرویز موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم دنای یاسوج که در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد نتوانست به دلیل مشکلات در برابر حریف خود در هفته سوم رقابت‌های دور برگشت لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: این تیم در هفته اول نیز به دلیل همین مشکلات در برابر حریف خود حاضر نشد تا عملا در دو هفته از لیگ در برابر حریفان حاضر نشود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: طبق قوانین لیگ و فدراسیون فوتبال، اگر تیمی در دو مسابقه در برابر حریفان خود حاضر نشد از جدول مسابقات کنار گذاشته می‌شود.

 

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به جز کنار گذاشته شدن تیم از رقابت‌ها، جریمه سنگین را نیز مشمول این تیم و فوتبال یاسوج برشمرد و گفت: ضربه سنگینی از این حیث به فوتبال یاسوج و در کل به فوتبال استان وارد می‌شود که همه حاصل بی‌تدبیری و البته بی‌مسئولیتی مسئولان بود.

 

موسوی اضافه کرد: در استانی که مسئولان آن نتوانند جور بخش خصوصی و حامی مالی را بکشند و برای حوزه فرهنگ و ورزش تنها 300 میلیون تومان ناقابل هزینه کنند باید ورزش و اصولا کار فرهنگی را تعطیل کرد.

 

این مسئول بیان داشت: چه کسی اکنون جوابگوی چنین اوضاعی خواهد بود و چرا وقتی مسئولان از عهده قول و وعده خود برنمی‌آمدند به این موضوع ورود پیدا کردند و چرا به وعده خود عمل نکردند.

 

وی در پایان توضیح داد: اگر به هر طریق این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حفظ می‌شد و یا حتی می‌توانست به هر صورت و حتی با همین نتایج کار را ادامه دهد با رایزنی‌ها بقای تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور ممکن بود اما با این وضعیت دیگر امیدی به تیم فوتبال دنا نیست و باید گفت برای همیشه پرونده فوتبال شهرداری یاسوج و تیم دنا بسته شد.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا