نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. بهمن 1393 - 9:15
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
نصب تمثال و نمادهای فرهنگی در میادین اصلی شهر لنده
عصر امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان استانی و شهرستانی تمثال‌ها و نمادهای فرهنگی و مذهبی در میادین اصلی شهر لنده نصب و و این میادین افتتاح گردید.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از لنده، عصر امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی تمثال‌ و نمادهای فرهنگی در میادین اصلی شهر لنده نصب و این میادین افتتاح شد.

محمدتقی تقی‌زاده عصر امروز در مراسم افتتاحیه و رونمایی از میادین شهر لنده با اشاره به عملکرد شهرداری لنده در 6 ماه گذشته گفت: یکی از اقدام خوب شهرداری در راستای زیباسازی فضای شهری، تعریض خیابان‌ها و بهره‌گیری از علم و فن‌آوری بدر این زمینه بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ورودی و خروجی شهرها از مهمترین مکان‌هایی است که در خصوص فضاسازی آن باید اقدامات جدی انجام شود، شهرداری لنده خیابان اصلی و خروجی شهرک فجر لنده را بیش از 24 متر و خیابان ورودی شهر از سمت دهدشت را 20 متر تعریض و 500 متر آن را آسفالت کرده است.

شهردار لنده در ادامه به نصب تمثال‌ها و نمادهای فرهنگی در میادین اصلی شهر لنده اشاره و تصریح کرد: با توجه به قدمت تاریخی، فرهنگی و مذهبی شهرستان لنده سعی شده با استفاده از تکنولوژی‌های روز نمادهای فرهنگی این شهرستان در قالب تمثال‌ها بیان شود.

تقی‌زاده افزود: اگر به تمثال میدان ورودی شهر لنده دقت شود می‌توان دید که نماد مسجد به عنوان اولین مسجد و حسینیه، نماد اذان و قلم به عنوان فرهنگ و تدین و استعداد و ... لحاظ شود تا گویای قدمت تاریخی این شهرستان نیز باشد.

وی خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از اقدامات شهرداری لنده بازسازی و زیباسازی میادین شهر لنده می‌باشد.

شهردار لنده به اجرای طرح نهضت جدول‌گذاری در شهر لنده اشاره و افزود: در این راستا بیش از هفت‌هزار متر جدول‌گذاری به همراه جداسازی آب میادین و پارک‌ها از آب شرب انجام شد.

 

تقی‌زاده در ادامه به اعتبارات پروژه‌های اجرایی شده اشاره و گفت: بیش از هشت میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی شهرداری در خصوص پروژه‌های اجرا شده هزینه شده که امیدواریم توانسته باشیم در راستای خدمت به مردم اقدام جدی انجام داده باشیم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی