نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. بهمن 1393 - 15:04
امام جمعه یاسوج گفت: مسئولان در خدمت به مردم کم‌کاری نکنند، چراکه شهدا در قیامت از مسئولان مطالبه‌گری خواهند کرد.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به روزهای این دهه و اتفاقات و حوادثی که در آن اتفاق افتاده است، اشاره و اظهار کرد: روز 19 بهمن ماه سال 57 یکی از روزهای مهم و حساس در این دهه مهم بود چراکه نیروی هوایی و همافران با انقلاب و امام (ره) بیعت کردند و همین موضوع کمر رژیم پهلوی و باقی‌مانده آنها را شکست.

امام جمعه یاسوج در ادامه گفت: در روز 20 بهمن ماه سال 57 نیز شکسته شدن حکومت نظامی یکی از کارهای مهمی بود که منجر به پیروزی انقلاب در روز 22 بهمن شد و در مجموع این دهه اتفاقات و حوادث بسیاری را پشت سرگذاشت که روز 12 و 22 بهمن از روزهای حیاتی آن به شمار می‌رود.

وی با تبریک ایام‌الله 22 بهمن به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: مردم به مانند سال‌های گذشته و حتی بسیار باشکوه‌تر در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

حسینی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز این هفته با بیان وظیفه و رسالتی که اکنون مسئولان در برابر ملت دارند، تصریح کرد: مسئولان به یاد بیاورند که این انقلاب با اهدای چه خون‌هایی به پیروزی رسید و مردم چه اندازه زحمت کشیدند و خون دادند.

امام جمعه یاسوج افزود: مسئولان باید در خدمت به مردم تلاش خود را هر روز بیشتر کنند، چراکه شهدا در این زمینه از آنها مطالبه‌گری خواهند کرد.

وی دستاوردهای انقلاب را بعد از پیروزی بسیار بزرگ دانست و گفت: در همه بخش‌ها و حوزه‌ها از جمله در انرژی هسته‌ای و پیشرفت‌های علمی گام‌های بلندی برداشته‌ایم.

حسینی به آخرین دستاورد علمی ایران و پرتاب ماهواره فجر اشاره کرد و گفت: این کار همه جهان را به تعجب واداشت و همه فهمیدند که در عرصه بین‌الملل با ایرانی مقتدر و سرافراز روبه‌رو هستند.

وی به دو پیام 22 بهمن اشاره کرد و افزود: ایستادن بر روی آرمان‌ها، ارزش‌ها و اصول انقلاب و پافشاری بر آنها و دیگری هم مقابله با ظالمان و ستمگران در عصر حاضر، دو پیام ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/گ

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی