نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. بهمن 1393 - 8:24
خادمی
نوید استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مردم بهمئی
جداسازی راه‌های ارتباطی بهمئی از خوزستان با ایجاد پل رودخانه مارون
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه‌های ارتباطی شهرستان بهمئی برای دسترسی به استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌های استان خوزستان جدا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید موسی خادمی که از نخستین ساعات کاری امروز و در ششمین روز از دهه‌فجر انقلاب اسلامی به شهرستان بهمئی سفر کرده بود پس از افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح، ظهر امروز در نماز جمعه این شهرستان شرکت کرد.

 

وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز این هفته شهرستان بهمئی با اشاره به استعدادهای ناب انسانی در شهرستان بهمئی اظهار کرد: انسان‌های فرهیخته بسیاری در این شهرستان داریم و این شهرستان در مقوله فرهنگی یکی از شهرستان‌های مهم استان به شمار می‌رود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: قبل از هر ظرفیتی باید از استعدادهای خوب انسانی این منطقه یاد کرد و با استفاده از این ظرفیت بالا در راه توسعه و آبادانی بهمئی قدم برداشت.

 

مسئول ارشد استانی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه یکی از مشکلات کنونی شهرستان بهمئی را در خصوص راه‌ها و محورهای مواصلاتی عنوان کرد و گفت: راه‌ها و جاده‌های این شهرستان برای دسترسی به سایر نقاط استان باکیفیت نیست و باید در برنامه‌های توسعه‌ای این شهرستان قبل از هر چیز موضوع راه‌ها را در دستور کار قرار داد.

 

خادمی با بیان اینکه ورودی شهر لیکک و فاز اول آن به طول پنج کیلومتر قبل از عید امسال به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: با اتمام کارهای مطالعاتی، فاز دوم این طرح از ابتدای سال 94 در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از مشکلات بزرگ کنونی بهمئی را عدم دسترسی به سایر نقاط استان از طریق راه‌ها دانست و گفت: مشکل این است که مردم بهمئی برای ورود به مناطق دیگر استان باید از راه‌های استان خوزستان عبور کرده و وارد استان خودشان شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: همه تلاش بر این است تا با احداث پل بر روی رودخانه مارون از محل سد مارون، مسیر ارتباطی بهمئی به دهدشت ایجاد شود.

 

خادمی در ادامه یکی از دغدغه‌های همیشگی مردم بهمئی را تامین آب شرب پایدار برشمرد و گفت: تامین آب از طریق سد کوثر در دستور کار است که برای سال 94 اعتبارات آن با افزایش چندین برابری به 11 میلیارد تومان رسیده و اکنون ساخت مخزن و لوله‌گذاری آن در حال انجام است و به پیمانکار توصیه کرده‌ایم برای ساخت مخزن تلاش کند.

 

مشکل آب‌های سطحی در سطح شهر لیکک از دیگر مشکلاتی بود که استاندار برای مردم بهمئی تشریح کرد و گفت: از محل اعتبارات ماده 180 برای رفع این مشکل اعتباراتی گذاشته‌ایم.

 

وی افزود: در خصوص بیمارستان لیکک امسال از محل اعتبارات ماده 180 مبلغ 500 میلیون تومان و 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات دیگر برای این بیمارستان اعتبار کنار گذاشته شده که در سال 94 عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود

منبع:فارس.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی