نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. بهمن 1393 - 10:36
جوان لنده اي گرفتار در كوه های روستاي كوه اسفيد نجات يافت
به همت تيم امداد كوهستان جمعيت هلال احمر شهرستان كهگيلويه و لنده:
جوان لنده اي گرفتار در كوه های روستاي كوه اسفيد نجات يافت
رئيس جمعيت هلال احمرشهرستان هاي كهگيلويه ولنده گفت: جوان گرفتارشده دركوه هاي اطراف روستاي كوه اسفيد به همت تيم امداد كوهستان جمعيت هلال احمر شهرستان كهگيلويه و لنده و مردم نجات يافت.

به گزارش پايگاه خبري چهارفصل، سيد ابوالقاسم بازرگان رئيس جمعيت هلال احمرشهرستان هاي كهگيلويه و لنده در گفت و گو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني خبرلنده اظهار كرد: ساعت 14 روز پنج شنبه(16 بهمن) جوان لنده اي  که احشام خود را به چرا برده بود بر اثر سقوط از ارتفاع در كوه گرفتار مي شود كه با تماس اهالي روستاي كوه سفيد در شهرستان لنده وضعيت گرفتارشدن وی اطلاع داده شد.

 

ويبیان کرد: تيم امداد كوهستان جمعيت هلال احمرشهرستان كهگيلويه به همراه با يك پرستار و يك دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و به دلیل فاصله مركز شهرستان كهگيلويه تا محل حادثه حدود دوساعت مسافت به طول انجاميد و در ساعت 16 و 40دقيقه تيم امداد و آمبولانس در محل حاضر مي شود.

 

رئيس جمعيت هلال احمرشهرستان هاي كهگيلويه و لنده تصريح كرد: در اين فاصله به همت مردم روستاي كوه اسفيد و تيم فوريتهاي پزشكي بخش ممبي جوان گرفتار شده در كوه كه از ناحيه دست چپ و پاي راست دچار شكستگي شده بود به وسليه آمبولانس جمعيت هلال احمر شهرستان كهگيلويه به بيمارستان امام خميني(ره) دهدشت منتقل شد.

 

وي تاكيد كرد: كساني كه قصد صعود به ارتفاعات را دارند بايد از قبل خانواده  دوستان و آشنايان خود را در جريان صعود خود قرار دهند تا در صورت بروز حادثه كار عمليات امداد رساني در كمترين زمان ممكن صورت گيرد.

 

بازرگان اظهار كرد: تيم امداد كوهستان و تيم غواصي و ساير گروه هاي امدادي جمعيت هلال احمر شهرستان كهگيلويه و لنده آمادگي خدمت رساني به مردم را در تمام ساعات شبانه روزي دارد.

 

روستاي كوه اسفيد(كون اسفيد) با 50 خانوار درفاصله 70كيلومتري شهرلنده مركز شهرستان لنده واقع شده است.

انتهاي پيام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی