نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. بهمن 1393 - 10:50
 بیانیه بسیج عشایر کهگیلویه وبویراحمد
در بیانیه بسیج عشایر کهگیلویه وبویراحمد صادر شد:
دعوت از عموم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن 93
بسیج عشایر کهگیلویه وبویراحمد با صدور بیانیه ای از عموم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن 93 دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، بسیج عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد صبح روز دوشنبه با ارسال بیانیه ای برای این پایگاه خبری عموم مردم و عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد را حضورگسترده در راهپیمایی 22 بهمن 93 دعوت کردند.

 

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

ماه بهمن ایام دهه مبارک فجر و علی الخصوص ۲۲ بهمن یادآور حماسه بزرگ و تاریخ ساز ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی است که نه تنها در تاریخ کشورمان ماندگار شد، بلکه به عنوان نقطه تحول سازی در تاریخ معاصر جهان به ثبت رسید که امروز آثار آن پس از ۳۶ سال در قالب بیداری اسلامی در منطقه مشاهده می‌شود.

 

۲۲بهمن سالروز پیروزی حماسه عظیمی است که ملت متدین و آزاداندیش ایران آن را با آگاهی و وحدت کلمه تحت رهبری رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خلق نمود.

 

مردم انقلابی و هوشیار ایران اسلامی امسال هم چون سنوات گذشته در لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایثار و فداکاری مبارزان انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت و نشان خواهند داد که دست ملتی که حضرت امام(ره) آنها را برتر از امت عهد رسول الله دانستند بسته نیست و منافع ملی را اولویت اول خود قرار می دهند.

 

ناحیه مقاوت بسیج عشایری استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن عرض تبریک و تهنیت فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز سی و هفتمین بهار انقلاب و اعلام آمادگی اعضایش برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن از عموم مردم شریف و هوشیار ایران اسلامی دعوت می‌نماید امسال هم چون سنوات گذشته در راهپیمایی۲۲ بهمن به عنوان تجلی نمایش بزرگ وحدت، اقتدار و همکاری ملی شرکت نمایند.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی