نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. بهمن 1393 - 14:32
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه منطقه کاکان با مشارکت و فعالیت‌های مردمی محقق می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل  ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در مراسم افتتاح گازرسانی منطقه کاکان اظهار کرد: در دهه فجر سال گذشته به مردم کاکان قول دادیم که گاز را به این منطقه برسانیم و این امر در دهه فجر امسال با تلاش همه مسئولان محقق شد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از تلاش نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایند بویراحمد و دنا از روند برنامه‌های اجرای این پروژه آگاهی کامل دارند و تلاش‌های‌ خوبی برای پروژه گازرسانی به منطقه کاکان داشتند.

 

وی در ادامه با اشاره به نیاز همه روستا‌های منطقه کاکان به گاز با توجه به شرایط اقلیمی این منطقه افزود: امیدواریم سال آینده همه روستا‌های منطقه کاکان که شرایط گازرسانی را دارند از نعمت گاز برخوردار شوند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کاکان منطقه ویژه‌ای است و قرار دادن آن در مسیر راه‌آهن اقلید به یاسوج نقش مهمی در توسعه این منطقه دارد.

 

وی به ظرفیت‌های گردشگری این منطقه اشاره کرد و گفت: پیست اسکی کاکان در این منطقه شرایط مناسبی را برای حضور گردشگران ایجاد می‌کند و امیدواریم از این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها استفاده لازم انجام گیرد.

 

خادمی افزود: منطقه‌ای مثل کاکان انجام کار‌های دولتی و زیربنایی بخش کوچکی است که دولت می‌تواند انجام دهد چرا که این منطقه استعداد‌ها بیشتری دارد.

 

وی گفت: با انجام اقداماتی مانند گازرسانی توسعه افزایش می‌یابد و کلید اصلی توسعه این منطقه به فعالیت‌ها و مشارکت خود مردم محقق می‌شود.

 

این مقام مسئول افزود: تا زمانی که مردم در جریان اقتصادی، بخش خصوصی و تشکل‌های مردم‌نهاد ورود پیدا نکنند توسعه این منطقه محقق نمی‌شود.

 

وی از کاکان به عنوان یکی کانون‌های توسعه استان نام برد و خاطرنشان کرد: توسعه استان با توجه و نگاه ویژه به منطقه کاکان امکان‌پذیر است

منبع:فارس.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی