نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. بهمن 1393 - 23:09
معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور همه‌جانبه در راهپیمایی 22 بهمن دشمن زیاده‌خواه را به انفعال می‌کشاند.

به گزارش چهارفصل، سردار جواد عظیمی‌فر امروز در بیانیه‌ای با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، خواستار حضور همه جانبه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن شد.

این فرمانده ارشد نظامی در این بیانیه آورده است: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های بی‌نظیری خلق کردند و قبل از آن و در دوره مبارزات و همزمان با شروع نهضت نیز گوش به فرمان مراجع و علما به خصوص بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بودند.

سردار عظیمی‌فر در این بیانیه تأکید کرده است: مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد با تبعیت از امر ولایت و با روحیه استکبار و استبدادستیزی که همواره در طول تاریخ داشته‌اند یک بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن حضور حماسی به نمایش خواهند گذاشت.

این فرمانده ارشد نظامی در این بیانیه آورده است: عشایر ایران اسلامی به ویژه عشایر غیور استان کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر با حضوری گسترده و بصیرتمندانه در راهپیمایی امسال به دشمنان نشان خواهند داد که ملت ایران به خصوص عشایر جان برکف هیچ‌گاه تسلیم خواسته‌های ظالمانه قدرت‌های استکباری نخواهد شد.

وی در این بیانیه با اشاره پیروزهای محور مقاومت و انفعال دشمن صهیونیستی و تبریک این دستاوردها به مردم ایران اسلامی تأکید کرد: حضور مردم ایران به عنوان رأس محور مقاومت دشمن صهیونیستی و دشمن شماره یک امت اسلامی را به انزوا خواهد کشید.

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا