نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. بهمن 1393 - 11:49
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نتیجه رسیدن فریادهای مرگ بر شاه، بختیار، صدام، منافقین و شوروی ملت ایران با اتحاد و همدلی گفت: با اراده استوار ملت شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل نیز به زودی به نتیجه خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سخنرانی سردار محمد رضا نقدی در جمع راهپیمایان کرمانشاهی دقایقی قبل آغاز شد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سقوط رژیم 2500 ساله سلطنتی در ایران اظهار داشت: اراده ملت ایران و مرگ بر شاهی که این ملت بر زبان می آورد عاقبت شاه را همانگونه که مردم خواستند رقم زد.

 

وی با اشاره به اتحاد و همدلی ملت ایران افزود: مردم ایران با اتحاد و یکرنگی مرگ بر بختیار گفتند و بختیار به زباله دان تاریخ پیوست، مرگ بر صدام گفتند و سرنوشت ننگین صدام همان شد که دیدید. ملت ایران بر منافقین مرگ فرستادند و امروز منافقین عاقبتی بدتر از مرگ دارند. مرگ بر شوروی گفتند و امروز باید از شوروی تنها در برگهای گذشته تاریخ نشانی بجویید.

 

سردار نقدی با اشاره به شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ملت ایران خاطر نشان کرد: همانند عاقبت شاه و بختیار و صدام و شوروی و منافقین تردیدی نداریم که با حفظ اراده و استواری ملت در آینده ای نزدیک آمریکا و اسرائیل نیز به خواست ملت ایران نیست و نابود خواهند شد.

 

انتهای پیام./گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی