نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. بهمن 1393 - 13:08
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد قبل از انقلاب با هیچ نظام سیاسی سازش نکردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل ، غلام‌محمد زارعی پیش از ظهر امروز در اجتماعی باشکوه هزاران نفر از راهپیمایان 22 بهمن در هوای بارانی شهر یاسوج با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از حضور باشکوه مردم این شهر در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد و خطاب به حجت‌الاسلام انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور که میهمان مردم این شهر بود، گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد قبل از انقلاب با هیچ نظام سیاسی سازش نکردند و همواره در خط انقلاب و روحانیت گام برداشتند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: تاریخ مردم کهگیلویه و بویراحمد سرشار از مجاهدت، ایثارگری و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و قبل از انقلاب تبلور ایثار و زمان‌شناسی این مردم را بارها دیدیم و شنیدیم.

 

وی بیان کرد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی تحولات زیادی در کهگیلویه و بویراحمد به وقوع پیوست اما باز هم جای کار، تلاش و کوشش برای پیشرفت این استان وجود دارد و احساس می‌شود.

 

زارعی ادامه داد: هر خدمت زیربنایی که در این استان رخ دهد در وهله اول یک اثر ملی و سراسری است و تمام قسمت‌های کشور از این کار زیربنایی بهره‌مند می‌شوند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر در این استان راه ساخته شود شاه‌راه جنوب، مرکز، شمال و شرق کشور را به هم متصل می‌کند و موجب می‌شود تمام نقاط کشور از این راه استفاده کنند.

 

وی اضافه کرد: اگر سدی ساخته شود علاوه بر تأمین آب شرب و کشاورزی مردم این استان مردم سایر استان‌های کشور از این نعمت هم بهره‌مند می‌شود.

 

زارعی به احداث خط آهن یاسوج - اقلید اشاره کرد و گفت: اگر راه‌آهن در این استان ساخته شود سبب احیاء جاده ابریشم می‌شود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توسعه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد نه تنها  این استان از این خدمات بهره‌ می‌برد بلکه کل کشور از این خدمات بهره‌مند می‌شوند که عاجزانه درخواست می‌کنم دولتمردان دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای برای پیشرفت این استان داشته باشند.

 

زارعی در پایان از حضور باشکوه مردم یاسوج در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد و افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همچون سال‌های گذشته با حضور باشکوه خود وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی