نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. بهمن 1393 - 9:44
معاون پارلمانی و امور اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ترسیم راه اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری راه جدیدی برای شکوفایی اقتصادی داخلی کشور است، گفت: امروز باید سعی شود تا اقتصاد کشور از اقتصادتک بُعدی نفت رها شود و به سمت اقتصادی درون زا برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت‌الاسلام مجید انصاری عصر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و تقدیر از حضور حماسی مردم کهگیلویه وبویراحمد در22بهمن امسال گفت:آنچه که امروز همه جهانیان شاهد آن بودند، نمایش آگاهی، وفاداری، عزم و اراده ملتی بود که با تکیه بر گذشته خود راه پر‌افتخار آینده خود را ترسیم کردند.

 

اقتدار حضور مردم در حماسه 22بهمن پاسداری از خون شهیدان بود

وی با بیان اینکه نمایش امروز ایران نشان‌دهنده پاسداری از خون شهیدان و آرمان‌های امام راحل بود،ابراز کرد:امروز همه مسئولان وظیفه‌ای خطیربر دوش دارند و باید شکر نعمت کنیم که توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی را داریم.

http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1393/11/22/dsc00003.jpg

معاون پارلمانی و امور اجرایی رئیس جمهور دولت یازدهم با بیان اینکه امروز مردم دولتی با فرهنگ دولت کریمه اهل بین می خواهند، گفت: در فرهنگ انتظار هدف این است که در دولت کریمه جهانی اهل‌بیت خدمت به مردم صورت گیرد که هم اکنون در گوشه‌ای از کره زمین و در ایران اسلامی نمونه این دولت و در آن جهت در حال خدمات رسانی است.

 

حضور مردم در حماسه 22بهمن باعث دلگرمی مسئولان شد

انصاری با اشاره به حرکت حماسی ملت ایران در اجتماع باشکوه حماسه یوم الله 22 بهمن امسال به ویژه حضور پرشور عشایر و مردم سلحشور کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این حضور دو اثر مهم داشته که یکی از این اثرات دلگرمی بیشتر مسوولان و دولتمردان برای خدمت صادقانه به این ملت وفادار خواهد بود.

http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1393/11/22/81503234-6270105_0.jpg
وی با بیان اینکه اثر دوم این حضور باشکوه لرزه انداختن بر اردوگاه دشمن و ایجاد یاس در وجود دشمنان این نظام و انقلاب خواهد بود،تصریح کرد:حضور آگاهانه مردم و ملت وفادار ایران اسلامی در صحنه های مختلف موجب شده تا دشمنان و معاندان نظام و انقلاب در تصمیم گیری ها و سوء نیت های خود تجدید نظر کنند.

 

امام خمینی(ره) خط بطلانی بر عقاید غربی رژیم ستم شاهی پهلوی کشید

معاون پارلمانی و اموراجرایی رئیس جمهور به دوران منحوس و ستم شاهی پهلوی اشاره کرد و گفت:در زمان پهلوی یک فکر منحرف وجود داشت که معتقد بود دین و سیاست از یکدیگر جدا است که امام راحل با نظریه ولایت‌فقیه خط بطلانی بر این تفکرستم شاهی غربی کشید.

 

انصاری با بیان اینکه امام خمینی (ره)  حقیقت آشکار دین را به جهانیان نشان داد، گفت: نظامی اسلامی ایران در حال حاضر در اوج دین‌ستیزی در دنیا با استفاده از ظرفیت فقه اسلامی و ولایت فقیه،  قدرت و ظرفیتی دارد که کشور را اداره می کند.

http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1393/11/22/dsc00001.jpg

معاون پارلمانی و امور اجرایی رئیس جمهوردولت تدبیر وامید با بیان اینکه منظوراز دین،  دین مقدس‌مابی و خشک‌مقدسی نیست، بلکه دینی است که با مقتضیات زمان و با تحول در حیات بشری همراه است،تصریح کرد:امروز نظام جمهوری اسلامی ایران ساختار سیاسی جدیدی تعریف کرده که در معرض داوری جهانیان است.

 

ایران اسلامی امروز مدار امنیت جهان است

وی با بیان اینکه اگر امروز ایران اسلامی مدار امنیت در خاورمیانه است نشات گرفته از مدیریت اسلامی است، گفت: برای به ثمر رسیدنهال این انقلاب در این چند سال زحمات بسیار زیادی کشیده شد.

 

وی در ادامه به عدم سرمایه گذاری در برخی از استانها اشاره کرد و افزود: مسئولان باید در زمینه اقتصادی خلاقیت به خرج دهند و در موضوع سرمایه‌گذاری جهش پیدا کنند.

 

ترسیم راه اقتصاد مقاومتی راهی جدید برای اقتصاد درونزای کشور

انصاری با بیان اینکه ترسیم راه اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری راه جدید وشکوفا برای اقتصادی داخلی کشور است، گفت: امروز باید سعی شود تا اقتصاد کشور از اقتصادی تک بُعدی نفت رها شود و به سمت اقتصادی درون زا برود.

 

نقدینگی به وجود آمده از دلالی دولت را دچار مشکل کرده است 

 معاون پارلمانی و امور اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه امروز دولت یازدهم با مشکلات عدیده از قبیل نقدیگی روبه روست ابراز کرد:امروز 700 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور به دلیل دلالی مسکن و دلار وجود داردکه باید فکری به حال این موضوع کرد.

 

انصاری با بیان اینکه از مجموع سرانه و بودجه های سالانه کشوری فقط 25درصد صرف منابع عمرانی می شود، گفت: بیش از 75درصد از سرانه بودجه سالانه کشور خرج حقوق و مزایای کارکنان دولت می شود.

 

برخی به دنبال برهم زدن دوستی بین دولت و مجلس هستند

وی با بیان اینکه برخی به دنبال برهم زدن نظم و دوسنی دولت و مجلس هستند، گفت: حجت الاسلام روحانی فرزند خود مجلس است، که با گذشت زمان این ارتباط بهتر شده و اکنون فضایی آرام و منطقی بین دولت و مجلس حاکم است.

 

دولت تدبیروامید به دنبال نشاط سیاسی در جامعه است

انصاری به برخی رفتارهای پرخاشگرانه و تنش زا در گذشته در میان سران سه قوا اشاره کرد وگفت:دولت تدبیر و امید اکنون با رویکردی عقلانی و خردگرایانه و با حرکت بر مسیر قانونگرایی به دنبال ایجاد ثبات و آرامش و نشاط سیاسی در جامعه است.

منبع: بویرخبر

انتهای پیام /گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی