نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. بهمن 1393 - 11:33
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران با بیان این که روند فرسایشی مذاکرات به ضرر مردم تمام می شود،گفت:ادامه فوت وقت و برگزاری مذاکرات پشت مذاکرات و متوالی بودن آن هیچ چیزی را عاید مردم نمی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مجتبی ثابتی،مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران در گفت و گو با سایت زنان (ایل بانو) به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان نیروی هوایی اشاره کرد و گفت:جمهوری اسلامی ایران همیشه باید عزتمندانه زندگی کند مردم و مدیران آن باید عزتمند باشند و سفرای و وکلای ما همه باید بتوانند عزت مردم را به بهترین نحو پاسداری و حفظ کنند.

 

وی افزود:ما در عرصه دیپلماسی مثلث عزت، حکمت و مصلحت را داریم و در رأس این مثلث عزت است ما تا جایی که عزتمان لکه دار نشود،پای میز مذاکره هستیم،با مکتب انقلابی خودمان صحبت می کنیم و عدله علمی ،محتوایی و اسلامی خودمان پای میز می نشینیم.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران تصریح کرد:اگر احساس کنیم که عده ای می خواهند با تزویر با آرمان ها و هویت مردم ایران بازی کنند،این نوع رفتار ها خط قرمز ما خواهند بود.

 

 وی ابراز داشت:روند فرسایشی مذاکرات به ضرر عزت مردم تمام می شود،بعید است که مردم بپذیرند به این آسانی و سادگی عزتشان لکه دار شود.

 

ثابتی تأکید کرد:ادامه فوت وقت و برگزاری مذاکرات پشت مذاکرات و متوالی بودن آن هیچ چیزی را عاید مردم نمی کند،آمریکایی ها به این نتیجه رسیدند که می توانند با فرسایشی کردن مذاکرات مردم را از بحث اصلی که حق مسلم و قانونی انرژی هسته ای است عقب بکشانند.

 

وی اظهار کرد:دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران باید برای خود،مردم و 5+1 تعیین تکلیف کند و به تعبیر رهبری در جزئیات مفاد توافق نامه هسته ای باید یک جلسه، یک توافق و به موجب یک سند رسمی بین المللی نهایی شود و بیش از این به صلاح نیست که این چنین بحث به درازا بکشد و دستگاه دیپلماسی تذکر مقام معظم رهبری را تذکری جدی بگیرند و به آن جامه عمل بپوشانند.

 

وی به دلیل تأکید رهبری بر توافق نکردن بهتر از توافق بد است اشاره کرد و گفت:جمهوری اسلامی ایرن سی و پنج سال زحمت کشید و هزینه داد که بتواند عزت و استقلال خود را حفظ کند،هیچ کس نمی تواند حق طبیعی و قانونی ملت را ملغی کند.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران اظهار کرد:هر گونه انفعال مطلق و کرنش در برابر غرب و به عبارتی هر نوع توافق هسته ای بد می تواند حیثیت سی و پنج ساله ملت را مخدوش کند در صورتی که این عمل اجرا شود دشمن می تواند ایران را کشوری که در عمل پایبند به اصول آزادی خواهی نیست،نمایان کند و به دیگران بفهماند که ایرانی که خود را ام القرای جهان اسلام می داند مجبور شد به القاعات غرب و توافق بد و ضعیف تن دهد.

 

وی خاطر نشان کرد:توافق بد به منزله شکست برای ملت و پیروزی برای غرب است،ما تنها توافقی را می توانیم بپذیریم که بتواند از آرمان های ما دفاع کند و در جامعه بین الملل سر افکنده و ذلیل نشویم.

 

ثابتی در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر توانمندی های داخلی یادآور شد:پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی در دفاع مقدس به واسطه خودباوری بود.

 

وی بیان کرد:انقلاب ما مبتنی بر اندیشه،توان داخلی و بومی سازی تخصص ها و فنون است،اگر در صنعت هسته ای در کوچکترین زمان توانستیم به اورانیوم غنی شده 20 درصد دست پیدا کینم صرفاً به دلیل بالفعل کردن توان داخلی بود.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران افزود:در برخی از حوزه ها مانند دفاعی،موشکی،فضایی و بهداشت و درمان  به خاطر ایمان به داشته هایمان توانستیم به خودباوری و خودکفایی برسیم.

 

وی اظهار داشت:ما می توانیم اقتدار خودمان را دورن زا کنیم و کار را به جایی برسانیم که دیگران به ما نیازمند باشند،کما این که در حوزه پزشکی و دفاعی کشورهای قدرتمند از ایران استمداد می طلبند.

 

ثابتی در انتها تأکید کرد:توصیه ملت به تیم مذاکره کننده این است که فرمایشات رهبری را فصل الخطاب قرار دهند و از این فرمایشات عدول نکنند.

 

انتهای پیام/ گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی