نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. بهمن 1393 - 9:23
سریال اتفاق‌های ناگوار در فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد هچنان ادامه دارد، بعد از سقوط تیم دنای یاسوج و وضعیت نامبهم آن، در لیگ‌های استانی نیز حرکت‌های ناپسند به وجود می‌آید، که امیدواریم با خوبی به پایان برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از بهمئی، ورزش فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد این روزها وضعیت خوبی ندارد، بعد از سرنوشت دردناک تیم فوتبال دنای یاسوج «شهرداری یاسوج» اتفاقاتی ناگوار دیگر و جدیدتری در ورزش فوتبال استان در حال رخ دادن است، فوتبال این استان دارای جوانان با استعداد و توانمندی است که تا کنون برنامه مدون و طراحی شده برای استفاده از ظرفیت‌ این جوانان جهت رشد فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تدوین و اجرا نشده است.

متأسفانه ورود افرادی بدون احساس مسئولیت که دغدغه توسعه ورزش فوتبال را ندارند به شکل تقلبی وارد این ورزش جوان پسند و پرطرفدار کهگیلویه و بویراحمد شده‌اند و عناوینی را با خود به یدک می‌کشند، علی‌رغم بی‌برنامه‌گی برای ارتقای جایگاه ورزش کهگیلویه و بویراحمد حتی قادر به برقراری نظم و امنیت در میادین ورزشی نیستند.

بنابر گزارش فارس، در بازی دو تیم فوتبال فولاد یاسوج و ایران زمین شهرستان بهمئی از سری مسابقات سوپر لیگ استان کهگیلویه و بویراحمد درگیر شدیدی صورت گرفت.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، دو تیم فوتبال فولاد یاسوج و ایران زمین بهمئی از سری مسابقات سوپر لیگ استان کهگیلویه و بویراحمد به مصاف هم‌رفتند که بعد از 90 دقیقه بازی، نتیجه با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

 بعد از اتمام بازی به گفته سید محمد موسوی‌اطهر سرمربی تیم فولاد یاسوج، تماشاگران و برخی از تیم‌داران بهمئی به زمین بازی هجوم آوردند و با بازیکنان این تیم یاسوجی درگیر شدند، تا جایی که سرمربی تیم فوتبال یاسوج و بازیکنان این تیم به شدت مورد کتک‌کاری قرار گرفتند.

به گزارش فارس، فاطمی رئیس هیئت فوتبال شهرستان بهمئی حاضر به پاسخگویی نشد.

ماجرا به همین‌جا ختم نشد و برخی تماشاگران تیم فوتبال بهمئی با چند خودرو  و موتورسیکلت، خودروهای حامل بازیکنان تیم فوتبال یاسوج را تا بیرون از شهر دنبال کردند و در مسیر بدون حضور مأموران نیروی انتظامی آنها را مورد حمله قرار دادند و خسارت‌هایی را به خودروهای تیم یاسوجی وارد کردند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به این درگیری در شهرستان بهمئی، اظهار کرد: هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با خطاکاران و عاملان این حرکت‌های ناپسند و زشت به طور جد برخورد خواهد شد.

پرویز موسوی تصریح کرد: مراحل قانونی برای برخورد با عاملان بی‌نظمی و ناامنی ورزشگاه‌ها توسط هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری خواهد شد و با عاملین درگیری امروز در جربان بازی دو تیم فوتبال فولاد یاسوج و ایران زمین بهمئی برخورد قاطعی می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیئت فوتبال شهرستان بهمئی باید پاسخگو این اتفاقات باشد، افزود: باید امنیت بازی‌ها توسط هیئت فوتبال شهرستان بهمئی لحاظ می‌شد، برخورد با این قضیه و جلوگیری از این مسائل مهم، چرا که امنیت ورزشگاه‌ها از هر مسئله دیگری ضروری و لازم است.

موسوی افزود: مطمئن باشید با کسانی که اینگونه رفتارها از آنها سر می‌زند مجازات و برخوردهای قانونی می‌شود، کما اینکه در سال‌های گذشته ما تیم‌ها و حتی شهرستان‌های را از حضور در لیگ‌های استانی محروم کردیم.

وی بیان کرد: مسئولان هیئت‌ها بر اساس عدالت عمل کنند و تعصب‌های شهرستانی را در تصمیم‌های خود لحاظ نکنند.

این مسئول ارشد هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد افزود: هماهنگی بین مدیران امنیتی شهرستان‌ها باید توسط هیئت فوتبال همان شهرستان صورت بگیرد، هیئت شهرستان، اداره ورزش و جوانان، مسئولان امنیتی شهرستان باید جوابگوی اتفاقات امروز فوتبال بهمئی باشند.

وی تاکید کرد: سخت‌ترین مجازات در انتظارات این افراد هستند، چرا که امنیت ورزشگاه‌ها را از بین می‌برند و اگر امنیت ورزشگاه‌ها از بین برود، ورزش آسیب می‌بیند.

فرماندار بهمئی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از برگزاری این مسابقه فوتبال و اتفاقات بعد از آن اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

اما در آخر موضوعی که بیش از هر چیزی نگرانی‌ها را تشدید می‌کند، بروز چنین اتفاقای در ورزش کهگیلویه و بویراحمد است، اگر حادثه دلخراشی به وجود می‌آمد چه کسی یا کسانی باید پاسخگو باشند، مسئولان شهرستان بهمئی چرا از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند؟ آیا وقت آن نرسیده است با پایان اینگونه حرکت‌ها مسیر توسعه ورزش در استان را رقم بزنیم؟ آیا با مسئولان این اتفاق ناگوار برخورد جدی از سوی مسئولان صورت می‌گردد؟ مسئولان هیئت فوتبال چه تدابیری در این خصوص می‌اندیشند؟

در گزارش‌های بعدی پیگیر مشکلات ورزش پرطرفدار فوتبال کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

 انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی