نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. بهمن 1393 - 11:39
 دانشگاه پیام نور یاسوج
شنیده ها از دانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد
استخدام غیرقانونی و فامیلی برخی از افراد در این مرکز دانشگاهی
اخیرا از دانشگاه پیام نورکهگیلویه وبویراحمد خبر های مبنی بر استخدام و جذب غیرقانونی برخی از افراد باسابقه رسانه ای و فامیلی شنیده می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در مدت اخیر خبر های مبنی بر جذب یکی از افراد رسانه ای استان کهگیلویه وبویراحمد در دانشگاه پیام نورکهگیلویه وبویراحمد  بدون طی کردن روال قانونی برای جذب و استخدام در این مرکزدانشگاهی شنیده می شود.

 

گفته می شود که این فرد رسانه ای به صورتی کار وی دنبال شده که در آینده نزدیک ما باید شاهد استخدام وی بدون طی کردن روال قانونی برای جذب در این مرکز دانشگاهی باشیم.

 

گفتنی است بر طبق اطلاعات بدست آمده از برخی از منابع آگاه مدتی است  خبر هایی از استخدام های فامیلی در این مرکز دانشگاهی  هم شنیده می شود به گونه ای  که اسامی برخی از این افراد  جهت اطلاع رسانی به این پایگاه خبری تحلیلی تحویل داده شده است.

 

امید است مسوولان دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه وبویراحمد، بازرسی استانداری جهت شفاف سازی و جلوگیری از شایعاتی مبنی بر استخدام های غیرقانونی در دانشگاه پیام نورکهگیلویه وبویراحمد  این موضوع را سریعا پیگیری نمایند.

 

این پایگاه خبری آمادگی دارد به منظور تنویر افکار عمومی پاسخ مسوولان دانشگاه پیام نور و استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه را دریافت و انتشار دهد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی