نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. بهمن 1393 - 8:33
معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: اگر بپذیریم که استان کهگیلویه وبویراحمد یک درصد خاک و جمعیت کشور را به خود اختصاص داده و ۷۴ شهید دانشجو دارد بنابراین دو برابر میانگین کشوری در این استان شهید دانشجو داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید ضیا هاشمی معاون فرهنگی وزیر علوم نیزدر این کنگره  یاد و خاطره ۷۴ شهید دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد را گرامی داشت و اظهار کرد: این کنگره بیست و دومین کنگره شهدای دانشجویی در کشور است که در همه استان‌ها برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: اختتامیه کنگره شهدای دانشجویی سراسر کشور ۱۶ اسفند امسال با حضور رئیس جمهور در تهران برگزار می‌شود.

 

هاشمی با بیان اینکه در کل کشور چهار هزار و ۵۰۰ شهید دانشجو وجود دارد به افتخار آفرینی شهدای دانشجوی کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و گفت: اگر بپذیریم که این استان یک درصد خاک و جمعیت کشور را به خود اختصاص داده و ۷۴ شهید دانشجو دارد بنابراین دو برابر میانگین کشوری در این استان شهید دانشجو داریم.

 

دبیر کنگره شهدای دانشجویی کشور به دیدار ستاد مرکزی این کنگره امروز با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: معظم‌له امروز فرمایشات مهمی در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت و نقش شهدای دانشجو داشتند.

 

هاشمی گفت: مهمترین قسمت بیانات رهبر انقلاب اسلامی این بود که این جلسات باید با همراه با ابتکار باشد و شهید و راه شهادت را به درستی برای جوانان تبیین کنیم و این جلسات یک ترحیم باشکوه تبدیل نشود.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری از شهدای دانشجو به عنوان نوابغ یاد کردند و از ما خواستند که در برگزاری این برنامه‌ها تلاش بیشتری شود چرا که اگر تجلیل از شهدا به یک فرهنگ تبدیل نمی‌شد، امروز بسیاری از ارزش‌ها فراموش شده بود، همچنان که شهادت اباعبدالله الحسین(ع) موجب شد که جریان فرهنگ دینی روز به روز برجسته‌تر شود.

 

سخنرانی سردارسید محمد باقرزاده مسئول تفحص شهدای کشور به زودی از این پایگاه خبری منتشر می شود.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام /گ

 
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی