نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. بهمن 1393 - 8:55
فرماندار دنا از تشکیل یک گروه 5 نفره ویژه ایام ورود گردشگران به شهرستان دنا خبر داد.

به گزارش چهارفصل  به نقل از سفیر دنا علی تاج امیری فرماندار دنا  در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بیان داشت باتوجه به گردشگر پذیری شهرستان دنا و برخی از نارضایتی های بحق گردشگران اقدام به تشکیل یک کارگروه 5 نفره از دستگاههای مرتبط با امر گردشگری خواهیم کرد.

 

تاج امیری با بیان اینکه در برخی موارد چند برابر ظرفیت مردم شهر سی سخت شاهد ورود گردشگر به این شهر هستیم افزود:در طرح نظارت بر اماکن باید کلیه اماکن متبرکه،آبشارها و چشمه های تفریحی مد نظر و بازرسی ویژه قرار گیرد.

 

وی ابراز داشت :در روستاهای گردشگر پذیر این امر به عهده دهیاران هر روستا خواهد بود.

 

فرماندار دنا رعایت مسایل بهداشتی ، نظارت بر عرضه مواد غذایی ، قیمت عرضه محصولات محلی ،خانه های استیجاری و باغات تفریحی را از جمله اهداف این طرح برشمرد و افزود:یک تیم 5 نفره از کارشناسان صنعت و معدن،مرکز بهداشت،میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری ،شهرداری و نماینده فرمانداری عهده دار این مسئولیت خواهند شد.

 

وی برطرف کردن مشکلات ترافیکی و ساماندهی بازارچه عرضه محصولات محلی در منطقه بندان را از دیگر اقدامات امسال برای ورود گرشگران عنوان کرد و تصریح کرد:باید به سمتی حرکت کنیم که حتی یک مورد تعرض به حریم جاده بین باغات بندان و اماکن گردشگری صورت نگیرد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا