نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. بهمن 1393 - 13:36
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمدبا بیان اینکه حرکت به سوی اقتصاد مقاومی یک ضرورت معطوف به تحریم های ظلمانه دشمن نیست،گفت:اقتصاد مقاومتی راهبرد جمهوری اسلامی ایران در برابر تحریم هاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی صبح امروز در دیدار محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور گفت: حرکت به سمت جبهه اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری حرکت به سمت جریانهای تحریم نیست بلکه یک وظیفه شرعی و همگانی است.

 

برای دست یابی به اقتصاد شکوفا باید راه اقتصاد مقاومتی را طی کرد

وی به ترسیم راه اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود:اگر جامعه اسلامی امروز می خواهد جامعه پویا با اقتصاد دانش بنیان در میان کشورهای اقتصادی باشد،باید راه ترسیم شده اقتصاد مقاومتی را طی کند.

 

مسئولان مفهوم اقتصاد مقاومتی و اقتصاد ریاضتی را برای مردم بیان کنند

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد اقتصاد مقاومتی را اقتصادی شکوفا شده از درون جامعه دانست و گفت: مسئولان باید فرق اقتصاد مقاومتی با اقتصاد ریاضتی غرب و یا اقتصاد تعاملی که برخی مواقع دولت ها گرفتار آن می شوند را به مردم بگویند.

ملک حسینی

آیت الله ملک حسینی خاطر نشان کرد: امروز باید اقتصاد مقاومتی با توجه به داشته و ظرفیت های بومی درون جامعه با فراغ بال اجرا شود و شیوه حرکت در مسیر تعیین شده برای مردم تبیین شود.

 

هدف از اجرای اقتصاد مقاومتی استقلال اقتصادی ایران است

وی گفت:اگر امروز مقام معظم رهبری تأکید بر اقتصاد مقاومتی دارند به‌دلیل هدف اصلی جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به استقلال است.

 

تمام حربه دشمن بر روی اقتصاد نیست

ملک حسینی با بیان اینکه حربه دشمن امروز بر اقتصاد نیست، ولی ذهن مردم توجه به اقتصاد است، افزود: امروز جامعه به موضوع اقتصاد به دید واضح تری می نگرند و تمام حربه های دشمن را از تحریم اقتصادی می بینند ، پس باید کاری کرد که این حربه دشمن از بین برود.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی

 نماینده مردم استان در مجلس شورای خبرگان رهبری با بیان اینکه حرکت به سوی اقتصاد مقاومی یک ضرورت معطوف به تحریم های ظلمانه دشمن نیست، ابراز کرد: اقتصاد مقاومتی یک راهبرد است حتی اگر تحریم‌ها وجود نداشته باشد.

 

ملک حسینی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی درس های زیادی در دل خود دارد، ابراز کرد: اگر بتوانیم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم می‌توانیم کنار تحریم‌ها، ایرانی با اقتصاد موفق را تجربه کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست بلکه اقتصاد تهاجمی در مقابل تحریم‌هاست، خاطر نشان کرد:مؤلفه‌های مشخص در اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای تهاجم در مقابل فشارهای دشمن بوده که یک اقتدار سیاسی و اقتصادی را نشان می دهد.

 

اجرای اقتصاد مقاومتی با تمام داشته باز هم ضروری است

ملک حسینی ادامه داد: اگر امروز همه شرایط فراهم شود و منافع ما را نیز دیگران در نظر بگیرند باز هم اجرای اقتصاد مقاومتی لازم و ضروری است.

 

امروز به غیر از اقتصاد مقاومتی به سیاست مقاومتی نیاز داریم

وی با تأکید بر اینکه امروز به غیر از اقتصاد مقاومتی به سیاست مقاومتی هم نیاز داریم، گفت: دشمن در همه عرصه‌ها به خصوص عرصه سیاسی و فرهنگی به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بوده که مدیران باید در این وهله به سیاست مقاومتی مسلط باشند.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ضرورت امروز جامعه اقتصاد است و مسئولان باید بیشتر از گذشته اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری از سال‌ها پیش منظومه‌ای را در این خصوص تعریف کردند که قطب این منظومه در سال اول بود و دنباله آن را در سنوات بعدی است.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی

وی با تأکید بر اینکه هر مدیری قادر به اجرای سیاست مقاومتی نیست و نمی تواند این راه طی کند، عنوان کرد: کسانی که تفاوت اقتصاد مقاومتی و اقتصاد ریاضتی و اقتصاد تعاملی را نمی‌دانند، نمی‌توانند این اقتصاد را پیگیری کرده و اجرایی کنند.

 

ملک حسینی یکی از مؤلفه‌های اصلی اجرای سیاست مقاومتی را آگاهی مدیران به این موضع دانست و افزود: باید مدیران کارآزموده و آگاه در زمینه اقتصاد مقاومتی برای پیشبرد این مسئله مهم جامعه هدف داشته باشند و در دوره ضمن خدمت خود این موضوع را با فراغ بال پیگیری کنند.

 
منبع:بویرخبر،
 انتهای پیام ر/200

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا