نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. اسفند 1393 - 15:58
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد:
به سازمان بازرسی برای بررسی تکمیل مصلی گچسارن نامه نوشتم
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد:جهت بررسی روند تکمیل مصلی نماز جمعه گچساران نامه ای را به سازمان بازرسی کشور ارسال کردم.

چهارفصل، حجت‌الاسلام صفدر پناهی ظهر روز جمعه 1اسفند در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، از ارسال نامه برای سازمان بازرسی کشور جهت نظارت  وبررسی روند تکمیل مصلی نماز جمعه شهرستان گچساران خبر داد.

 

وی گفت: با ارسال نامه ی به سازمان بازرسی کشور خواستار بررسی دقیق این موضوع و تسریع در روند اجرای این پروژه هستیم.

 

گفتنی است حجت‌الاسلام صفدر پناهی هفته گذشته در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گچساران اظهار کرد: با آمدن امام جمعه کنونی گچساران تحولی اساسی در تکمیل مصلی گچساران برداشته شده است، اظهار کرد: هر چند نه وی و نه ما از روند تکمیل مصلی راضی نیستیم.

 

پناهی پیشرفت کنونی مصلی گچساران را نتیجه جدیت، دلسوزی و خودخوری همچنین فشارهای عصبی حجازی برای تکمیل مصلی دانست و تصریح کرد: شرم‌آور است در شهرستان بزرگ گچساران قطب نفتی استان با این همه سرمایه امروز آب مصلی قطع باشد.

 

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از وضعیت مصلی گچساران افزود: مگر انتقادات امام جمعه گچساران در خصوص مصلی بخاطر ملک شخصی خود بوده، چرا دقت نمی‌شود.

 

پناهی یادآور شد: مسئولی که در جواب پیگیری‌های امام جمعه در خصوص مسائل فرهنگی به حاشیه رفته و جواب نمی‌دهد، چه پاسخی برای ولایت دارد.

 

وی در ادامه با تأکید بر انتشار بدون سانسور سخنان خود و با بیان اینکه اگر خبرنگاران و مسئولان سایت‌ها در نماز جمعه حضور دارند، بدون سانسور و با شجاعت این سخنان را منتشر کنند، گفت: یک ماه پیش در حضور استاندار کهکیلویه و بویراحمد مطلبی را عنوان کردم و سایت‌هایی که شعارشان این بود که دانستن حق مردم است، چیزی ننوشتند.

 

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سایت‌ها باید در خدمت مردم بوده، اطلاع‌رسانی صحیح کرده و مسائل را بدون تحریف و سانسور منتشر کنند.

 

پناهی گفت: سال گذشته بودجه این مصلی یک میلیارد تومان بوده و امسال نیز 900 میلیون، با نگاهی به اطراف این مصلی با وجود اسکلت ناقص باید پرسید این پول در کجا مصرف شده است.

 

وی بیان کرد: آیا یک‌میلیارد و 900 میلیون تومان به نام مصلی جمع کردن و در جای دیگر خرج کردن کار درستی است؟ مصلی زیر نظر امام جمعه نبوده و تنها غم و اندوه آن به امام جمعه ارتباط دارد.

 

پناهی با بیان اینکه ساخت مصلی در دست اداره‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: در جلسه چهار ماه گذشته در دفتر امام جمعه گچساران، مدیرکل راه و شهرسازی اعتراف کرد که ما از بودجه مصلی پول کارگران فلان جای خود را پرداخت می‌کنیم، این چه حرفی است؟

 

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از این امر گفت: آقایان سازمان بازرسی و دیوان عدالت اداری چرا ورود نمی‌کنید تا بودجه مصلی در جاهای دیگر خرج نشود.

 

پناهی متذکر شد: چرا مردم گچساران باید در هر هفته مصلی را جارو بزنند؟ چرا نباید محیط مطلوبی برای برگزاری نماز جمعه در نظر گرفته نشود، مگر این فساد نیست؟

 

وی عنوان کرد: در پیمان به این بزرگی بودجه جا به جا می‌شود، صدای کسی درنمی‌آید، این کار درستی نیست که بودجه به نام مصلی در جاهای دیگری مصرف شود.

 

پناهی رسماً از سازمان‌های نظارتی خواست تا در خصوص سوءاستفاده از بودجه مصلی و استفاده از امورات دیگر ورود کنند.

 

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تا کی باید این وضعیت تحمل شود؟ با وجود اعتباراتی که جای دیگر مصرف شده امروز آب مصلی قطع شده است.

 

پناهی با قدردانی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اختصاص بودجه به مصلی گفت: اعتراض من به مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بوده که اعتراف کرده بودجه مصلی را در راه‌های دیگری خرج کرده است.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی