نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. اسفند 1393 - 8:52
کودکان کهگیلویه و بویراحمدی
مجری محبوب برنامه‌های کودک و نوجوان کشور در گچساران:
کودکان کهگیلویه و بویراحمدی قابل تحسین هستند
مجری برنامه‌های کودک و نوجوان گفت: همه بچه‌های ایران اسلامی خوب هستند اما کودکان خطه کهگیلویه و بویراحمد و گچساران قابل تحسین هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مجید قناد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برنامه‌سازی و اجرای برنامه برای کودکان از مهمترین و شاید اصلی ترین رفتارهای ذاتی من بوده و بدون اجرای برنامه و حضور در کنار بچه‌ها احساس خوشایندی ندارم.

 

وی افزود: هیچ‌گاه از فعالیت برای کودکان خسته نشده و در این راه نه تنها خسته نمی‌شوم بلکه انرژی گرفته و انگیزه بیشتری پیدا می‌کنم.

 

مجری برنامه جمعه به جمعه با بیان اینکه بیش از سه دهه در خدمت کودکان و نوجوانان ایران اسلامی بوده‌ام، گفت: اجرای برنامه‌های من برگرفته از نکات و آموزه‌های مختلفی است که در طول زندگی یاد گرفته‌ام و این نکات لازمه زندگی آینده بچه‌ها است.

 

قناد ادامه داد: عشق به دیدن شادی و هیجان در دنیای کودکان یکی از دلخوشی‌ها و علاقمندی‌های من بوده که بهترین خاطرات زندگی من در این دنیا شکل گرفته است.

 

مجری محبوب برنامه‌های کودک و نوجوان کشور با اشاره به حضور در گچساران و اجرای برنامه جمعه به جمعه در جمع 800 دانش‌آموز ممتاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این شهرستان اظهار کرد: ضمن تشکر از مردم خونگرم و مسئولان گچسارانی و مهمان‌پذیری آنها باید بگویم بچه‌ها حق‌شناس بوده و سعی در جبران زحمان خانواده‌ها و مسئولان دارند.

 

قناد عنوان ضمن بیان خسته‌ نباشید به خانواده‌های دانش‌آموزان گچسارانی تأکید کرد: دانش‌آموزان گچسارانی افتخار می‌کند که در شهرستانی زندگی می کنند که با منابع غنی نفت و گاز افتخار ایران اسلامی است.

 

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان شرکت نفت گچساران با تلاش و کوشش در افزایش کسب علم‌آموزی و تربیت صحیح اجتماعی تلاش‌های پدران خود در نقاط دور از شهر و مادران زحمتکش خود را جبران می‌کنند.

 

قناد در پاسخ به سئوالی مبنی بر آشنایی با شهرستان گچساران یادآور شد: من جنوبی و بچه خرمشهر هستم و کم و بیش با این نقاط جنوبی آشنایی دارم.

 

مجری محبوب برنامه‌های کودک و نوجوان کشور با بیان اینکه همه بچه‌های ایران اسلامی خوب هستند، اظهار کرد: همه کودکان ایران اسلامی خوب هستند اما کودکان خطه کهگیلویه و بویراحمد و گچساران قابل تحسین هستند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی