نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. اسفند 1393 - 14:53
امام جمعه موقت یاسوج در پیامی از ابراز همدردی قشرهای مختلف مردم و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت والده مکرمه خود تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت اسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر، امام جمعه موقت یاسوج، در این پیام آورده است: بدينوسيله صميمانه ترين مراتب سپاس و تقدير خود را از اعلام تسليت همه شخصيت ها، مسؤلان و مردم ولايتمدار استان  کهگیلویه و بویراحمد و استان های همجوار اعلام مي دارم.

 

در ادامه این پیام بیان شده است: از سروران معظم و بزرگواری که در مراسم  تشییع و تدفین مرحوم والده اینجانب شرکت کرده اند به ویژه به محضر حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار، امام جمعه مرکز استان، ائمه جمعه و جماعات، روحانیت معظم ومعزز، فرماندهی سپاه فتح ، فرماندهی نیروی انتظامی، فرماندهی محترم تیپ 48 فتح تقدیر و تشکر می شود.

 

در ادامه این پیام از معاونین استاندار، مدیران کل دستگاه های دولتی استان، مسئولین ادارت ، نهاد ها، ارگان ها ، معاونت های سپاه فتح، کارکنان نیروی انتظامی استان، فرماندهان نواحی سپاه فتح، مسوولان حوزه های نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات نواحی و استان ، دانشگاهیان، اساتیدو دانشجویان، خانواده های معظم شهداو ایثارگران ، آزادگان, و مردم ولایتمدار استان و مردم شهرستان های شیراز، سپیدان، نورآباد ممسنی ، رستم  نیز که در مراسم تشییع و خاکسپاری والده اینجانب شرکت کردند تقدیر می شود.

 

در پایان این پیام آمده است: از کلیه سروران وعزیزانی که از طریق ارسال پیام تسلیت و پیامک ابراز همدری با اینجانب نمودند تشکر و قدر دانی می نماییم و امیدواریم که در مجالس شادی این عزیزان جبران زحمت نماییم.

 

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی