نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. اسفند 1393 - 13:09

به گزارش چهارفصل، درس جمعیت و تنظیم خانواده، هر چند با اسامی دیگری ممکن است در برخی از دانشگاه ها تدریس شود؛ اما محتوای قابل پیش بینی و مشخصی دارد.

 

در این درس دانشجویان با شیوه های مختلف تنظیم خانواده و مدیریت جنسی آشنا می شوند و به همین دلیل هیچگاه این کلاس به صورت مختلط برگزار نشد و حتی کمتر اتفاق افتاد که استاد دانشجویان دختر در این درس را استادی از جنس مخالف عهده دار شود.

 

برخی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد یاسوج در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری از روند برگزاری کلاس درس تنظیم خانواده در این واحد دانشگاهی ابراز نگرانی کرده اند.

 

این دانشجویان اظهار داشتند که کلاس مذکور، به صورت مختلط برگزار می شود و ۳۶ دانشجوی دختر و پسر به بهانه کمبود فضای آموزشی باید در این کلاس شرکت کنند.

 

این در حالی است که دانشگاه آزاد یاسوج دارای دو ساختمان وسیع با کلاس های متعدد است که حتی یکی از ساختمان های آن به صورت خالی رها شده و هیچ دانشجویی در آن رفت و آمد نمی کند.

 

این دانشجویان از نارضایتی استاد مربوطه سخن گفتند و بیان داشتند: استاد مربوطه نیز در آغاز کلاس درس از اینکه نمی تواند همه موارد را در این کلاس عنوان کند عذر خواهی کرد.

 

نکته جالب توجه اینجاست که این کلاس مختلط ساعت ۱۸ تا ۲۰ شب برگزار می شود.

 

این دانشجویان برخی از خاطرات حرمت شکنانه کلاس درس تنظیم خانواده را مطرح کردند که درج آن در فضای خبری امکان پذیر نیست.

 

لازم به ذکر است، دانشگاه آزاد سال گذشته نیز در دستورالعملی، فضای حاکم بر این دانشگاه را به سمت دیگری سوق داده بود که امیدواریم اتفاق پیش آمده در دانشگاه آزاد یاسوج، فتح بابی برای سناریویی از پیش طراحی شده در دیگر دانشگاه های کشور برای شکستن حریم اخلاقی نباشد.

 

منبع : خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی