نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. اسفند 1393 - 9:12
میرحاجی خطاب به هاشمی رفسنجانی که توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده است، گفت: آقایان و همفکرانشان بدانند و فراموش هم نکنند که تمامی انتقادما به احمدی نژاد این است که چرا در اواخر مسئولیتش شبیه به شما شده بود.

به گزارش چهارفصل به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، محسن میرحاجی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به اظهارت اخیر حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی در مورد رئیس دولت نهم و دهم انتقاد کرد.
 

وی گفت: متاسفانه برخی هنوز خاطره شکست های پی در پی که از ملت خورده اند را فراموش نکرده اند و سعی دارند به هر بهانه ای گوشه از کینه های خود را ابراز کنند. من از آقای هاشمی سوال می‌کنم جنابعالی که می‌فرمایید من کاملا صلاحیت حسن روحانی را تایید می‌کنم آیا فراموش کرده‌اید خودتان رد صلاحیت شده‌اید؟ کسی که خود هیچ صلاحیتی برای منصب ریاست جمهوری ندارد چگونه می‌تواند صلاحیت دیگران را تایید کند؟

وی تاکید کرد: آقای هاشمی و تمامی همفکران او باید بدانند رفتار قبل و بعد ما با افراد و مسئولین مانند آنها نیست ما افراد را به پایبندی به ارزش‌های اسلامی و ولایت مداری آنها می سنجیم هر گاه فعالیت مثبتی داشته باشند تشکر و تقدیر می کنیم و هرگاه رفتاری غلط داشته باشند انتقاد می کنیم. خلاف شما که بدون در نظر گرفتن رفتار اشخاص تنها براساس اینکه به شما تا چه حدی وفادار بماند از او دفاع می‌کنید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران اظهار داشت: به نظر می رسد هدف آقایان از مطرح کردن این مسائل منحرف کردن اذهان عمومی از مسائل اصلی است آقایان به خوبی می دانند دکتر روحانی نتوانسته حتی به صورت حداقلی وعده های خود را عملی کند لذا با طرح چنین مسائلی سعی در منحرف کردن اذهان دارند.

میرحاجی توجیه حکم احتمالی پرونده مهدی هاشمی را دیگر دلیل طرح چنین مسائل دانست و تصریح کرد: آقای هاشمی به خوبی می داند مهدی هاشمی چه کارهایی انجام داده لذا تمام توان خود را برای فشار بر دادگاه و جلوگیری از این آبروریزی به کار برده است. همانگونه که ریاست دستگاه قضا پیشتر به برخی از این فشارها اشاره داشته است و آن را تایید کرده است.
 

وی در پایان خطاب به هاشمی رفسنجانی که توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده است، گفت: آقایان و همفکرانشان بدانند و فراموش هم نکنند که تمامی انتقادما به احمدی نژاد این است که چرا در اواخر مسئولیتش شبیه به شما شده بود.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی