نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. اسفند 1393 - 15:09
رئیس دانشگاه پیانور کهگیلویه وبویراحمد
رئیس دانشگاه پیانور کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
ارسال 150 مقاله به دبیرخانه اولین کنگره ملی آیت الله ملک حسینی (ره)
رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد از ارسال 150مقاله به دبیر خانه اولین کنگره ملی معرفی شخصیت زنده یاد آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، عنایت‌الله نجیب‌زاده صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری اولین کنگره ملی آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی، افزود: از بدو ورود مدیریت جدید دانشگاه پیام نور، برنامه بزرگداشت و معرفی شخصیت آیت‌الله ملک‌حسینی به عنوان شخصیتی بزرگ در جنوب کشور را در دستور کار این نهاد دانشگاهی قرار دادیم.

 

وی از تشکیل کارگروه های فرهنگی در استان های کهگیلویه وبویراحمد و فارس برای برگزاری هرچه با شکوهتر این کنگره خبر داد و گفت: از طرف دانشگاه پیام‌نور کشور تیم نشریه‌ای مسئول جمع‌آوری اسناد و مصاحبه‌هایی که شامل 40 نفر از روحانیون شاخص، فرهنگیان و نخبگانی که با آیت‌الله ملک‌حسینی در صحنه های انقلاب و دیگر صحنه ها ارتباط داشته‌اند، شده اند.

 

نجیب زاده اظهار کرد: اطاعات جمع آوری شده از سوی این تیم نشریه ای در قالب یک نشریه سه شماره ای به چاپ می‌رسد.

 

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمدبا تاکید بر اینکه شماره نخست این نشریه شامل زندگینامه و مصاحبه‌ با شخصیت ها تا قبل از کنگره 20 اسفند منتشر خواهد شد، بیان کرد: در هفته آینده با سفرمسئولان برگزار کننده این کنگره به قم از نزدیک با کسانی که در گذشته با آیت‌الله ملک‌حسینی(ره) ارتباط داشته‌اند مصاحبه های اختصاصی انجام می شود.

 

ملک

نجیب‌زاده با بیان اینکه آیت‌الله ملک‌حسینی(ره) از شخصیت‌های برجسته ملی بودند و شاگردان زیادی را تربیت کردند، گفت:یکی از برنامه های این کنگره دیداربا شاگردان و هم دوره‌های ایشان در استان‌های بندرعباس، شیراز، تهران، خوزستان و بوشهر است.

 

 

وی به اطلاع رسانی مطلوب رسانه ها و رسانه ملی در مورد برگزاری این کنگره اشاره کرد و تصریح کرد: انتظار می‌رود صدا و سیما و اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی لازم را برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن این کنگره ملی در سطح استان داشته باشند.

 

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان بر اجرایی کردن کمیته‌های چند گانه کنگره ملی بزرگداشت آیت‌الله ملک‌حسینی تاکید کرد و افزود: این کنگره در 12 اردیبهشت 94 به میزبانی دانشگاه پیام‌نور در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

 

نجیب زاده رئیس کنگره ملی بزرگداشت حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی را سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی وزارت علوم دانست و گفت: هدف از اجرای این برنامه معرفی نخبگان علمی، مذهبی و فرهنگی استان به نسل کنونی و جامعه دانشجویی کشور است.

 

وی با بیان اینکه کمیته علمی کنگره ملی بزرگداشت آیت‌الله ملک‌حسینی تشکیل و در حال دریافت مقالات است، تصریح کرد: از 20 بهمن‌ماه که کار ثبتنام و چکیده مقالات این کنگره شروع به فعالیت کرده، تاکنون حدود 150 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است.

 

منبع: بویرخبر

انتهای پیام ر/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی