نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. اسفند 1393 - 9:29
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکهزارو 154 پایگاه ثابت و سیار در نقاط مختلف این استان 14 اسفند همزمان با روز جشن نیکوکاری آماده جمع آوری کمک های مردمی خواهند بود.

به گزارش چهار فصل، سرافراز آوری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس  افزود:جشن نیکوکاری امسال به دلیل مصادف شدن با شهادت حضرت فاطمه(س) با شعار اکرام فاطمی ، شور نیکوکاری در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد:یکهزارو 154 پایگاه ثابت و سیار 14 اسفند در سطح استان برای جمع آوری کمک های مردمی در روز جشن نیکوکاری راه اندازی خواهد شد که از این تعداد 800 پایگاه درسطح مدارس و 26 پایگاه نیز در سطح شهر یاسوج فعالیت دارند.

 

آوری اظهار کرد: جشن نیکوکاری از 13 اسفند امسال در مدارس کهگیلویه و بویراحمد با نواخته شدن زنگ شور نیکوکاری آغاز خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه 14 اسفند راه اندازی پایگاه های امداد در سطح استان انجام می شود، گفت:پایگاه‌های جشن نیکوکاری نیز 15 اسفند در مصلی‌ها و میعادگاه‌های نماز جمعه  کهگیلویه و بویراحمد مستقر می‌شوند تا کمک‌ها و هدایای نمازگزاران را جمع آوری کنند.

 

آوری عنوان کرد: برگزاری همایش پیاده روی 15 اسفند در نقاط مختلف استان از دیگر برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جمع آوری کمک های خیرخواهانه مردم است.

 

 معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 12 شبکه نیکوکاری در محله های استان راه اندازی شده است که این شبکه ها  کمک های مردمی را در مساجد جمع آوری می کنند.

 

وی افزود: تمام کمک های جمع آوری شده درجشن نیکوکاری امسال در اختیار اداره کل آموزش و پرورش کهگیویه وبویراحمد قرار داده می شود تا دراختیار دانش اموزان نیازمند قرار گیرد.

 

آوری ابراز داشت: برنامه های هفته نیکوکاری در استان با همکاری صداوسیما، اداره کل آموزش و پرورش، بسیج و هیات ورزش های همگانی برگزار می شود.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی