نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. اسفند 1393 - 12:56
جمعی از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد باحضور در مقابل اداره کل اموزش و پرورش این استان نسبت به وضعیت نامناسب معیشت، حقوق و مزایا، اعمال نشدن طرح رتبه بندی مشاغل و... دست به اعتراض مسالمت آمیز زدند.

 چهارفصل، یکی از این فرهنگیان معترض در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، اظهار کرد: فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به دعوت کانون فرهنگیان کشور و با دریافت مجوز لازم از دستگاه های مربوطه یک تجمع مسالمت آمیز را امروز 10 اسفند از ساعت 9 صبح همزمان با سراسر کشور برگزار کرده اند.

 

این فرهنگی کهگیلویه و بویراحمدی ادامه داد: تجمع اعتراض آمیز فرهنگیان در یاسوج مرکز استان در مقابل اداره کل آموزش و پرورش و در شهرستان های این استان مقابل اداره های آموزش و پرورش انجام می شود.

 

وی دلیل این اعتراض گسترده را مواردی شامل حدف رتبه بندی مشاغل، وضعیت بد معیشتی معلمان، افزایش نیافتن حقوق فرهنگیان، عدم تخصیص مزایای جانبی به فرهنگیان،رسیدگی نشدن  به وضع پژوهشگاه ها، استخدام های بی حساب و کتاب، رسیدگی نکردن به وضعیت خانه معلمان ،  اعطا نکردن وام کم بهره، رسیدگی نشدن به وضعیت مدارس، برگزار نکردن کلاس های ضمن خدمت و .. بیان کرد.

 

این فرهنگیان که شمار آنها به 300 نفر می رسد و دایم در حال افزایش هستند قرار است پس از تجمع در مقابل اداره کل اموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به سمت استانداری استان حرکت کرده و مشکلات خود را به گوش استاندار برسانند.

 

تجمع اعتراض آمیز فرهنگیان هم اینک در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد نیز برگزار شده است.

 

اعتصاب فرهنگیان کشور و کهگیلویه و بویراحمد در سوم اسفند سال جاری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی همچنان به عنوان یک خبر مهم انتشار و رد و بدل می شد.

 

این در حالی است در هفته های اخیر نیز پیام های مربوط به دعوت فرهنگیان برای اعتصاب در سطح شبکه های فضای مجازی به صورت گسترده انتشار یافته است.

استان کهگیلویه و بویراحمد 15 هزار معلم دارد.

خبر در حال تکمیل است
انتهای پیام /گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی