نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. اسفند 1393 - 13:51
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
خواسته های معلمان معترض استان پیگیری می شود
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع معلمان معترض این استان با بیان اینکه خواسته ها و دغدغه های فرهنگیان به حق و قابل پیگیری است گفت: مطمئنا صدای شما به گوش مسوولان نظام رسیده و ما به عنوان نماینده دولت در استان قول می دهیم با تمام تلاش مشکلات شما را پیگیری کنیم.

به گزارش چهارفصل، فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در جمع معلمان معترض یاسوجی افزود: شرایط استخدامی و حقوقی تمام سازمان ها را می دانیم و ضمن اینکه شما هماهنگ و همراه با فرهنگیان سراسر کشور اعتراض خود را اعلام کردید باید فرصتی فراهم شود تا براساس نیازهای شما قانون گذاری شده و فاصله تبعیض ها کمتر شود.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش پایه و اساس کشور بوده و وظیفه دولت رسیدگی به دغدغه های معیشتی و رفاهی این قشر فرهیخته است.

 

محمدی با اشاره به اینکه با ادامه این تحصن حقوق دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمدی ضایع خواهد شد، ابراز داشت: با این تجمع خواسته های شما به گوش مسولان رسیده و باید با مشخص کردن چند نماینده برای پیگیری مشکلات خود از طریق اداره کل و استانداری اقدام شود.

 

جمعی از معلمان کهگیلویه و بویراحمدی صبح امروز با حضور در مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان اعتراض خود را نسبت به حدف رتبه بندی مشاغل، وضعیت بد معیشتی معلمان، افزایش نیافتن حقوق فرهنگیان، عدم تخصیص مزایای جانبی به فرهنگیان،رسیدگی نشدن  به وضع پژوهشگاه ها، استخدام های بی حساب و کتاب، رسیدگی نکردن به وضعیت خانه معلمان، اعطا نکردن وام کم بهره، رسیدگی نشدن به وضعیت مدارس، برگزار نکردن کلاس های ضمن خدمت و .. بیان کرند.

منبع: صبح زاگرس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی