نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. اسفند 1393 - 14:08
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در جمع معلمان معترض با بیان اینکه لحاظ نشدن خواسته های معلمان در بودجه سال 94 موجب نارضایتی آنها شد،گفت: پیشنهاداتی از سوی وزیر آموزش و پرورش برای رفع مشکلات معلمان مطرح شده است.

به گزارش چهارفصل، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز ظهر امروز با حضور در میان معترضان گفت: تمام خواسته های  فرهنگیان استان از طریق نمایندگان آنها به مسوولان منعکس شده و در آخرین نشست مدیران کل آموزش و پرورش کشور از طرف وزیر آموزش و پرورش دو پیشنهاد  برای رفع مشکلات مطرح شده است.

 

 هادی زارع پور افزود: یک پیشنهاد این است براساس تشکیل نظام معلمین همانند نظام مهندسین و پرستاران برای حمایت از حقوق این قشر تشکیل شود و پیشنهاد دیگر تشکیل یک سازمان رفاهی یا صندوق رفاهی فرهنگیان برای خدمات رسانی به آنها مدنظر قرار گرفته است.

 

 وی بیان کرد: در بودجه امسال  توقعات و انتظارات فرهنگیان لحاظ نشده است که این وضعیت موجب نارضایتی قشر فرهنگی در سراسر کشور شده است.

 

جمعی از معلمان کهگیلویه و بویراحمدی صبح امروز با حضور در مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان اعتراض خود را نسبت به حدف رتبه بندی مشاغل، وضعیت بد معیشتی معلمان، افزایش نیافتن حقوق فرهنگیان، عدم تخصیص مزایای جانبی به فرهنگیان،رسیدگی نشدن  به وضع پژوهشگاه ها، استخدام های بی حساب و کتاب، رسیدگی نکردن به وضعیت خانه معلمان، اعطا نکردن وام کم بهره، رسیدگی نشدن به وضعیت مدارس، برگزار نکردن کلاس های ضمن خدمت و .. اعلام کردند.

گفتنی است که استان کهگیلویه و بویراحمد 15 هزار معلم دارد.

منبع: پایگاه خبری صبح زاگرس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی