نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. اسفند 1393 - 15:04
امام جمعه موقت یاسوج از حضور برخی عناصر وابسته به سران فتنه در دانشگاه‌های کهگیلویه وبویراحمد انتقاد کرد و گفت: دعوت برخی عناصر وابسته به فتنه 88 برای سخنرانی در دانشگاه‌های استان کار درستی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل ،حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت فرارسیدن شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه(س)، افزود: مردم ایران اسلامی به خصوص استان کهگیلویه وبویراحمد در ایام شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س) حرمت این ایام را نگه دارند و از برگزاری مراسم های جشن و عروسی خودداری کنند.

 

وی ابراز کرد: رسانه‌های استان به خصوص شبکه استانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ایام شهادت حضرت زهرا(س) برنامه‌های سوگواری و عزاداری داشته باشد و در خصوص ایام شهادت این بانوی بزرگوار در دهه اول اطلاع‌‌رسانی مطلوب انجام دهند.

 

برگزاری جشن های عروسی در ایام فاطمیه زبینده استان نیست

حسینی صدر با بیان اینکه در استان 100 درصد شیعه کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشن‌های عروسی و شادی در دهه فاطمیه شایسته و زیبنده نیست، گفت: مردم نباید از چنین روزهای غافل شوند.

          

وی با بیان اینکه به گفته علمای عظام ایام فاطمیه سه روز در دهه اول و پنج روز در دهه دوم ایام شهادت این بانوی بزرگوار جهان اسلام است،تصریح کرد: از 13 تا 15 اسفند سال سالجاری دهه اول و دوم تا ششم فروردین سال آینده دهه دوم شهادت حضرت فاطمه(س) است.

 

رسانه ها در راستای جهت گیری نظام گام بردارند

وی در ادامه به موضع‌گیری صریح رسانه‌های کشور در راستای جهت‌گیری‌های نظام اشاره کرد و گفت: امروزه در درون و بیرون از کشور دشمنان نظام و انقلاب سعی در کم‌رنگ کردن اقدامات، رسالت‌ها و اهداف نظام و انقلاب اسلامی دارند که رسانه‌های بیدار و همراه انقلاب باید این توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب را خنثی کنند.

 

مسئولان جوابگوی رسانه ها در عمل کردن به رسالت های اقتصاد مقاومتی باشند

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه رسانه‌ها باید به اهم مطالب رهبری بپردازند، افزود: رسانه ها امروز باید در خصوص عمل کردن به شعار اقتصاد مقاومتی و همچنین سال اقتصاد و فرهنگ از مسئولان بخواهند و بپرسند که در این خصوص چه حرکت های انجام دادند و تا چه میزان به آنچه که مدنظر مقام معظم رهبری بوده دست پیدا کردیم.

 

اقتصاد مقاومتی کمربند ایمنی برای اقتصاد داخلی است

حسینی صدر اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را کمربندی ایمنی اقتصاد درون گرای کشور دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی باید با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد انجام شود.

 

وی رسالت رسانه در ترویج این اقتصاد و پیشبرد آن در جامعه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: رسانه ها باید بدانند نباید اقتصاد مقاومتی با اقتصاد ریاضتی که دارای اهدافی منفی در کشورهای غربی است، اشتباه گرفته شود.

 

امام جمعه موقت یاسوج گفت:اقتصاد مقاومتی اقتصادی برگرفته از روحیه ای اقتصاد بر پایه تولیدات داخلی بوده که امروزه کشورهای جهان از جمله روسیه از ان الگو گرفته است.

 

حضور عناصر فتنه 88در دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد زیبنده نیست

حسینی صدر در ادامه با انتقاد از حضور برخی عناصر وابسته به سران فتنه در دانشگاه‌های استان، خاطر نشان کرد: دعوت از فتنه‌گران و کسانی که در میدان و معرکه فتنه 88بودند برای حضور و سخنرانی در دانشگاه‌های استان کار درستی نیست.

 

دانشگاه میدان نبرد فرهنگی است

 وی با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها و افسران جوان میدان نبرد فرهنگی در دانشگاه‌ها باید به بیانات و منویات رهبری توجه داشته باشند و این بیانات را سرلوحه کار خود قرار دهند،ابراز کرد: نباید عرصه های فرهنگی و علمی ما امروز به تربیونی برای فتنه گران و سانتاژ بازی های رسانه ای و انتخاباتی آنان تبدل شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تذکرات لازم در خصوص حضور عناصر فتنه به رؤسای دانشگاه‌های استان داده شد، بیان کرد: دانشگاه‌های ما به جای پرداختن به برخی حرکات سیاسی مبانی دینی را به‌صورت تئوری و عملی به دانشجویان بیاموزند نه صحنه های علمی و فرهنگی ما را صحنه های تعصبانه کورکورانه سیاسی سوق دهند.

 

سازش با استکبار و استعمار عبور از خط قرمز نظام است

حسینی صدر سازش با استکبار و استعمار را عبور از خط قرمز نظام دانست وابراز کرد: ولایت فقیه و رهبری خط قرمز انقلاب اسلامی است و نباید حادثه 9 دی که با حمایت کشورهای آمریکا و انگلیس و شکست خورده های فتنه که با هدف براندازی انقلاب و نظام از این خط قرمز عبور کردند، فراموش شود.

 

وی با بیان اینکه رسانه ها باید حقایق این روزها را به مردم بگویند، گفت:ابعاد مختلف فتنه 88 باید توسط استادان دانشگاه و افرادی که اصل مبارزه با استکبار و لانه جاسوسی در 22 بهمن و حادثه سیاسی 9 دی را قبول دارند تبیین و گفته شود.

 

جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور دنیاست

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح جمهوری اسلامی ایران را یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا دانست و گفت:اطلاع رسانی یک رسالت است اما نباید در برخی از مواقع در اطلاع رسانی تند روی شود و امنیت کشور و جامعه خود را با درج یک خبر به خطر اندازیم.

 

یاد و خاطره شهداء خسته کننده نیست

حسینی صدر در ادامه به حضور سه شهید گمنام دفاع مقدس همزنان با شهادت دخت نبی اکرم در این استان اشاره کرد و افزود: شهداء گنجینه و ذخیره‌ای تمام‌نشدنی برای ملت با اقتدار ایران اسلامی هستند و تکرار یاد و خاطره شهدا خسته‌کننده نیست.

 

مسئولان نامگذاری و شعار سال را فقط در یک شعار نبینند

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سالها اشاره کرد و گفت: مسئولان نامگذاری و شعار سال را فقط در یک شعار نبینند ،بلکه آن را به منزله تسیکن دهنده راهی برای برون از وضعیت ها بدانند و با عمل به اهداف این شعارها محتوا و ماهیت آن را بیان کنند.

منبع:بویرخبر

انتهای پیام /200

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی