نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. اسفند 1393 - 12:00
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز و کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به اینکه مذاکره کنندگان هسته ای دلخوش به برداشتن تحریم از سوی غرب نباشند گفت:امروز مسئله ایران و غرب بر سر انرژی هسته ای نیست بلکه هدف غربی ها از بین بردن اقتدار ایران است.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس ظهر امروز جلسه نقد و بررسی تقابل ایران و غرب با حضور دکتر حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز و کارشناس مسائل استراتژیک در سالن همایش های معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور جمعی از دانشجویان این نهاد علمی برگزار شد.

 

حسن عباسی در ابتدای این نشست به مسئله تقابل غرب با ایران در ادوار مختلف اشاره کرد وافزود: تقابل غرب با ایران یک تقابل تازه نیست، بلکه یک تقابل تاریخی از زمان امپراطوری هخامنشی و از زمان خشایار شاه با امپراطوری یونان تا کنون است.

عباسی

وی با بیان اینکه امروز غرب کینه ای دیرینه با نظام اسلامی ایران در طول این چند هزار سال دارد، بیان کرد: ایران اسلامی امروز به عنوان کشوری که تمامی امپرطوری های زمان خود را شکست داده است، شناخته می شود.

 

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز و کارشناس مسائل استراتژیک گفت:امروز مسئله ایران و غرب بر سر هسته ای نیست، بلکه  هدف غربی ها از بین بردن اقتدار ایران است.

عباسی

عباسی با بیان اینکه اگر تمامی تحریم ها برداشته شود و نظام های استبدادی دوباره به تاریخ ایران برگردند فقط پنج درصد از اقتصاد ایران تسکین پیدا می کند، ابراز کرد: مسئله مهم اقتصاد بیمار ایران، برگرفته از مدیریت ضعیف مدیران ناکارآمد است که این ناکارآمدی را به تحریم ها سوق می دهند.

 

وی برداشتن تحریم از سوی غرب را یک بازیچه برای به گمراهی افکار عمومی دانست و افزود: مسئولان مذاکره کننده باید بدانند که غرب به دنبال براندازی است.

عباسی

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز و کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه غرب امروز از امثال سردار طهرانی مقدم و سلیمانی ها می ترسد، ابراز کرد: در تقابل بین غرب و شرق که برگرفته از امپراطوری ایران و امپراطوری های غرب  در ادواره تاریخ بوده 482 جنگ رخ داده که ایران پیروز دوم سوم از این جنگ ها بوده است .

 

عباسی تصریح کرد: مسئولان ما نباید فکر کنند امروز کشوری دست پا بسته هستند ،بلکه باید بدانند که اقتدار ایران اسلامی امروز سرآمد جهان تشییع و اسلام است.

 

ادامه دارد.......

حسن عباسی
 
حسن عباسی
 
حسن عباسی
 
حسن عباسی
 
حسن عباسی
 
حسن عباسی
 
حسن عباسی
 
حسن عباسی
حسن عباسی
 
حسن عباسی
 
انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی