نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. اسفند 1393 - 12:20
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:استان های زاگرس نشین معمولاً بیشترین نرخ بیکاری را دارند و اجرای عدالت بین استانی یک ماجرای جدی است.

به گزارش چهارفصل به نقل از ایل بانو، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش گلریزان خیرین ازدواج ضمن تقدیر و تشکر از کمیته امداد و خیرینی که به این نهاد پیوستند و موجب رفع محرومیت نسبی در کشور شدند، گفت: خدمات این نهاد مقدس و خیرین نیکوکار برای نیازمندان قابل تقدیر است هرچند تا رفع محرومیت کامل در جامعه راهی طولانی در پیش است.

 

وی با اشاره به این که افراد یتیم و نیازمند زیادی در کشور هستند و بعضی مناطق نیازمندتر هستند،گفت:استان های زاگرس نشین معمولاً بیشترین نرخ بیکاری را دارند  و اجرای عدالت بین استانی یک ماجرای جدی است.

 

رضایی تصریح کرد: با توجه به کاهش قیمت نفت دولت نمی تواند حجم عظیم مشکلات را حل نماید و حل مشکلات و معضلات نیازمندان فقط با همت خیرین و افراد نیکوکار امکان پذیر است.

 

وی به خدمات موسسات خیریه اشاره کرد و گفت: با توجه به سفر اینجانب به روستاهای محروم استان کهگیلویه و بویراحمد و محرومیت زیاد، امید است که با همکاری یکدیگر بتوانیم کمک موثری برای نیازمندان این مناطق انجام دهیم.

 

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی