نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. اسفند 1393 - 12:24
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا از ورود دو شهید گمنام تازه تفحص شده در شهر سی سخت خبر داد.

به گزارش چهارفصل به نقل از سفیر دنا سرهنگ محمد روایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا با اعلام این خبر گفت :این دو شهید والامقام بعد از تشییع در روز چهار شنبه 13 اسفند در شهر یاسوج به سی سخت مرکز شهرستان دنا منتقل خواهند شد.

 

روایی بیان داشت: این دو شهید گمنام بعد از تشییع در مرکز استان به شهر سی سخت منتقل و میهمان مردم ولایت مدار این شهر خواهند شد.

 

وی اجرای برنامه محفل انس با شهدا و سخنرانی حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت را از جمله برنامه های اجرایی در این مکان عنوان کرد و افزود: بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جامع امام علی به شهر پاتاوه منتقل خواهند شد تا در این شهر تدفین و خاکسپاری شوند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا افزود:پیکر این دو شهید گمنام راس ساعت 1:30 دقیقه در جمع مردم بخش پاتاوه قرار خواهند گرفت و بعد از اجرای مراسم نظامی توسط نیروهای نظامی و انتظامی در محل پارک ساحلی این شهر تدفین و خاکسپاری خواهند شد.

 

روایی افزود دو شهید تازه تفحص شده در مناطق عملیاتی زبیداد و حاج عمران عراق تفحص و به میهن اسلامی بازگشته اند که جا دارد همه مردم شهرستان دنا با حضور خود در این مراسم معنوی تجدید میثاقی دوباره با شهدا و آرمانهای آن عزیزان داشته باشند.

 

وی افزود:مراسم تشییع و خاکسپاری در شهر پاتاوه با سخنرانی حجت السلام پناهی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و مداحی مداحان اهلبیت عصمت و طهارت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی