نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. اسفند 1393 - 13:48
خروجی نشست شبانه اصلاح طلبان در شهرستان بهمئی
خروجی نشست شبانه اصلاح طلبان در شهرستان بهمئی:
دعوت از عارف و هادی خامنه ای برای روز ملی شدن صنعت نفت
یک منبع آگاه گفت:درنشست شبانه اصلاح طلبان در شهرستان بهمئی مقرر شد از آقایان عارف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم یا هادی خامنه‌ای برای سخنرانی در همایش روز ملی صنعت نفت در این شهرستان دعوت شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در روز های گذشته خبری مبنی بر نشست شبانه اصلاح طلبان در شهرستان بهمئی بر روی برخی از سایت های محلی استان قرار گرفت و رسانه ای شدن محتوای این جلسه با واکنش برخی از افراد حاضر در جلسه همراه بود.

 

 سایت عصر جهان گزارش داد: در هفته جاری جمع ۵۰ نفری از اصلاح طلبان شهرستان بهمئی در شهرک چیره‌نژاد گچ بلند تا پاسی از شب  تشکیل جلسه دادند.

یک منبع خبری که نمی خواست نامش فاش شود گفت: جلسه  شبانه اصلاح طلبان بهمئی از ساعت ۲۱ شروع و تا ۲ بامداد ادامه یافت.

 

در این سایت خبری نوشته شد که این جلسه به میزبانی ع. چ برگزار گردید و در این جلسه گروه جوانان اصلاح طلب خواستار برگزاری همایشی در تاریخ ۲۹ اسفندماه 93 مصادف با روز ملی شدن صنعت نفت تحت عنوان حامیان خط امام (ره) شدند.

 

در این نشست مقرر شد شورایی ۵ نفره متشکل از آ. ف- ح.ع - ج. چ - ح. و پیگیر برگزاری این همایش در شهرستان شوند.

 

مقرر شد، آقای آ. ف جهت اخذ مجوز و هماهنگی‌های لازم به فرمانداری مراجعه و از آقایان عارف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم یا حجت الاسلام هادی خامنه‌ای به عنوان سخنران  های همایش دعوت به عمل آید.

 

گفته می شود در این نشست که تا سحرگاهان ادامه داشت تعدادی از بزرگان اصلاح طلب در جلسه حضور پیداکردند و از تصمیمات گرفته شده در این جلسه حمایت کردند.

 

شنیده شده که هشتمین جلسه این گروه به مناسبت سالروز تولد یکی از سران فتنه در منزل یک فرد خاص برای برنامه ای خاص تشکیل شده است.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی