نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. اسفند 1393 - 0:15
ستوده نیا,فرمانده عشایر استان,چهارفصل
فرمانده سپاه عشایر استان خبر داد:
برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس در یاسوج
در این رزمایش سعی بر سازماندهی و تلاش برای ارتقاء روز افزون توانمندی های رزمی دفاعی بسیجیان قهرمان- افزایش کارآمدی گردانها و هدایت و نظارت برآموزشهای نظامی است.

علی ستوده نیا ، فرمانده بسیج ناحیه عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد در گفت وگو با خبرنگار چهارفصل به بیانات مقام معظم رهبری مبنی عدم غفلت از آمادگی رزم در بسیج و داشتن بسیج سازماندهی شده اشاره کرد و گفت:رزمایش گردانهای بیت المقدس نواحی مقاومت بسیج عشایر و بویراحمد به استعداد 6 گردان و به مدت 2 روز از 21 اسفند در مقر تیپ 48 فتح سپاه استان بر گزار می گردد.

 

وی ادامه داد: به منظور نمایش توان رزمی و آمادگی دفاعی بسیجیان ناحیه عشایر و در راستای انتظار مقام معظم رهبری مبنی عدم غفلت از آمادگی رزم در بسیج و اینکه معظم له آنچه از ما می خواهند، بسیج سازماندهی شده است این رزمایش برگزار می گردد.

 

فرمانده بسیج عشایراستان در تشریح برنامه های اجرایی این رزمایش گفت در این رزمایش علاوه بر کارهایی رزمی، آموزش مهار اغتشاشات شهری، امداد و نجات، هلی برن، انفجارات و همچنین برگزاری و حضور در نماز جماعت، دعای کمیل، دعای ندبه در صبح جمعه، سخنرانی در مراسم صبحگاه نظامی را خواهیم داشت.

 

وی در پایان افزود: در این برنامه سعی بر سازماندهی و تلاش برای ارتقاء روز افزون توانمندی های رزمی دفاعی بسیجیان قهرمان- افزایش کارآمدی گردانها و هدایت و نظارت برآموزشهای نظامی و رزمایش ها و تمرینات رزمی مد نظر می باشد.

انتهای پیام/م.ن

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا