نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. اسفند 1393 - 7:14
رییس بسیج اساتید استان کهگیلویه وبویراحمد,چهارفصل
بسیج اساتید استان با همکاری بنیاد نخبگان
بازدید یک روزه اعضای هیئت علمی از پارک علم و فناوری پردیس تهران
آشنایی با پارک های علم و فناوری در کشور مقدمه ای است برای ایجاد پارک های علم و فناوری در استان کهگیلویه و بویراحمد برای گسترش شرکت های دانش بنیان و گامی جدید در راه ایجاد اکتشافات و اختراعات است.

 

دکتر علی پور رییس بسیج اساتید استان درگفت و گو با خبرنگار علمی چهارفصل  گفت: بسیج اساتید استان با همکاری بنیاد نخبگان استان برنامه اردوی بازدید یک روزه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان را از پارک علم و فناوری پردیس تهران دردست اقدام دارد که 31 نفر از اعضای هیئت علمی استان  در این اردو حضور خواهند داشت.

 

وی در ادامه برای بازدید از پارک علم و فناوری پردیس تهران که بزرگ ترین پارک علم و فناوری کشور است افزود: د راین اردوی یک روزه اساتید محترم با آخرین اختراعات واکتشافات و پیش رفت های علمی کشور و همچنین اساتید و نخبگان بیشتری آشنا خواهند شد.

 

رییس بسیج اساتید استان گفت: با حضور اعضای هیئت علمی استان پس از توضیحات لازمی که کارشناسان و اساتید حاضر در پارک و رهنمود هایی که خواهند داشت، جلسه ای با حضورمعاونین بسیج اساتید کشور در تهران برگزار می شود .

 

علی پور ابراز داشت:در پایان هم بازدیدی از موزه عبرت انقلاب اسلامی در برنامه داریم که اساتید با نحوه­ی زندانی شدن انقلابیون قبل از انقلاب، شکنجه هایی که رژیم پهلوی انجام می داد و مکان های بازداشت آنها آشنا میشوند.

 

وی گفت: اساتیدی حاضر متشکل از اساتید رشته های مختلف و دانشگاه های مختلف استان، که حتی الامکان اساتید متناسب با رشته و مخصوصاً رشته های علوم فنی ، علوم پایه، علوم پزشکی و تعدادی هم اساتید علوم انسانی می باشند.

 

رییس بسیج اساتید استان عنوان داشت: در این بازدید یک روزه آشنایی اساتید با نحوه کارکرد سایر نخبگان کشور و تبادل نظر، آشنایی با بروز ترین سیستم ها و جدید ترین پیش رفت های کشوردر دستور کار قرار دارد که این عزیزان می توانند الگو برداری کرده و در آینده با همکاری بنیاد نخبگان و دستگاه های زیربط ر ایجاد چنین پارکی در استان اقدام کنند و بسیج اساتید هم در انجام این پروژه همکاری خواهد نمود.

 

وی با اشاره به تأثیر وجود چنین پارک هایی دراستان گفت: آشنایی با پارک های علم و فناوری مقدمه ای است برای ایجاد پارک های علم و فناوری در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود که اگر چنین پارکهایی در استان ایجاد شود اساتید بیشتری درآموزش خواهند دید و این مشوقی است برای توسعه شرکت های دانش بنیان در استان زیرا گام اول شناخت از این گونه شرکت هاست.

انتهای پیام/م.ن

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی