نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. اسفند 1393 - 8:40
مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنگره ملی شهید عبدالمحمد تقوی 21 اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

چهارفصل، مهرعلی مختارنیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با گرامیداشت نام و یاد شهدای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: گرامیداشت نام و یاد شهدا وظیفه همگانی بوده و همگان باید در راستای ترویج اندیشه و راه شهدا پیشرو باشیم.

 

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن روز بزرگداشت شهدا بیان کرد: 22 اسفندماه به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده که همزمان با سراسر کشور برنامه‌های متنوعی در استان نیز برگزار می‌شود.

 

این مسئول روز بزرگداشت شهدا را فرصتی ارزشمند برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دین خود به شهدا را ادا کنیم.

 

مختارنیا اذعان کرد: 22 اسفندماه بیانگر عظمت شهدایی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی کارهای بزرگی انجام دادند و با ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و آشنایی نسل جوان با اندیشه‌های شهدای والامقام می‌توان ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع به‌مناسبت روز بزرگداشت شهدا در کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا اولین یادواره شهید والامقام تقوی 21 اسفندماه ساعت 9 صبح واقع در دانشگاه آزاد تهران واحد علوم و تحقیقات دانشکده علوم پایه سالن علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

 

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: شهید تقوی در 22بهمن‌ماه سال 1364 در منطقه اروند و در عملیات والفجر 8 با ترکش توپ به وصال معشوق شتافت و دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی