نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. اسفند 1393 - 15:08
رئیس شورای اداری چاروسا:گفت : وجود بقاع متبرکه امامزاده سید محمود(ع)، آبشار زیبای کمردوغ، قلعه تاریخی واقع در شهر قلعه رئیسی و روستاهای الگن و المور از مهمترین مکان های گردشگری چاروسا هستند.

به گزارش چهار فصل به نقل از عصر دنا :بخشدار چاروسا با بیان اینکه آبشار کمر دوغ وضعیت نابسامانی دارد و نیازمند توجه مسئولان است گفت : میراث فرهنگی و گردشگری نسبت به ساماندهی این مکان گردشگری کوتاهی می‌کند.

 

سید رضا غلامی در نشست گردشگری چاروسا اظهار داشت: بخش چاروسا با وجود جنگلها و منابع طبیعی یکی از زیباترین و پرجاذبه‌ترین مناطق گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد است که هر سال گردشگران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 280هزار نفر از مناطق گردشگری چاروسا بازدید کردند اظهار کرد: با وجود اینکه بخش چاروسا پتانسیل های بسیار بالایی در حوزه گردشگری دارد لذا شورای اداری این بخش باید تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر میزبان بودن مهمانان نوروزی بکار گیرند.

 

وی افزود: وجود بقاع متبرکه امامزاده سید محمود(ع)، آبشار زیبای کمردوغ، قلعه تاریخی واقع در شهر قلعه رئیسی و روستاهای الگن و المور از مهمترین مکان های گردشگری چاروسا هستند که هرساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور است .

 

غلامی با بیان اینکه تمام ادارات باید در ایام نوروز در خدمت گردشگران بوده  و میزبان خوبی برای آنان باشند خاطرنشان کرد: جاذبه‌های معنوی و طبیعی آماده پذیرایی از تمامی گردشگران است.

 

رئیس شورای اداری با اشاره به پتانسیل‌های هفتمین آبشار کشور بیان کرد: آبشار کمردوغ در بخش چاروسا یکی از جاذبه‌های طبیعی و بی نظیر این منطقه است که جزو هفتمین آبشارهای مرتفع کشور است.

 

این مسئول گفت: این آبشار که ارتفاعی قریب به 100 متر دارد یکی از نادرترین و زیباترین آبشارهای استان کهگیلویه و بویراحمد است که در بالای و کنار این آبشار چشمه های پرآب متعددی از دل کوه می جوشد و زیبای آن را دو چندان می‌کند.

 

وی با انتقاد از مسئولان گردشگری استان و شهرستان نسبت به کم مهری نسبت به این آبشار اذعان داشت: سال گذشته مسئولین میراث فرهنگی قول دادند که مشکلات این آبشار را کمتر کنند اما پس از یک سال این مسئولین حتی از آن بازدید نکردند که ببینند که چه وضعیت نگران کننده ای دارد.

 

غلامی با بیان این مطلب که این آبشار وضعیت نابسامانی دارد و نیازمند توجه مسئولان است  تاکید کرد : میراث فرهنگی و گردشگری در چند سال گذشته این آبشار را فراموش کرده و هیچ اقدامی روی آن صورت نداده است.

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی