نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. اسفند 1393 - 8:22
رييس دفتر نظارت و بازرسي شوراي نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:تیم مذاکره کننده موشکافانه مواردی که قرار است بین ایران به مذاکره و یا به تصویب برسد را بشناسد،تا دل نگرانی و دلواپسی صریح رهبر انقلاب را در پی نداشته باشد.

به گزارش چهارفصل،حجت الاسلام قدرت الله خرم روز رييس دفتر نظارت و بازرسي شوراي نگهبان كهگيلويه و بویراحمد در گفت و گو با سایت زنان استان(ایل بانو)به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود:رهبر انقلاب از رأی گیری و انتخاب رئیس مجلس خبرگان ابراز خوشحالی کردند و به گذشته و سابقه درخشان آیت الله یزدی نیز اشاره کردند.

 

وی در ادامه با بیان این رهبر انقلاب در دیدار اعضای خبرگان به بحث مذاکرات اشاره کردند ابراز داشت:همان طور که در دوره های گذشته و در مدتی که که از این مذاکرات می گذرد رهبری از تیم مذاکره کننده حمایت و پیشتیبانی و دفاع کردند.

 

رييس دفتر نظارت و بازرسي شوراي نگهبان در استان به نگرانی رهبر انقلاب اشاره و تصریح کرد:تیم مذاکراه کننده با تدبیر و دور اندیشی زیرکانه همه زیر و بم بی صداقتی طرف مقابل در لایه های مختلف را بسنجند.

 

وی تأکید کرد:تیم مذاکره کننده موشکافانه مواردی که قرار است بین ایران به مذاکره و یا به تصویب برسد را بشناسد،که دل نگرانی و دلواپسی صریح رهبر انقلاب را در پی نداشته باشد.

 

خرم روز اظهار کرد:رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان در هفته بسیج انگلیس را مکارترین و آمریکا را بی صداقت ترین کشور بیان کردند.

 

وی خاطر بی صداقتی آمریکا را به عملکرد سی و پنج ساله آنان در مقابل نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطر نشان کرد:به طور قطع دشمنان ایران امنیت،عزت و اقتدار ملت ما را نمی خواهند،آن ها به دنبال منافع خودشان هستند.

 

رييس دفتر نظارت و بازرسي شوراي نگهبان در استان یادآور شد:غرب و آمریکا به دلیل این که منافع خود را در خطر می ببینند به مذامکره با ایران نیاز دارند.

 

وی ادامه داد:دشمن گاهی با فرستادن پیک ها و چراغ سبزهایی،نشان می دهند منافع شان به خطر افتاده است.

 

خرم روز تصریح کرد:آمریکا و غرب اقتدار و جایگاه ایران در منطقه را درک می کنند و می ببیند که جمهوری اسلامی با تروریست مقابله می کند،اما به دنبال بهانه جویی در راستای بحث هسته ای هستند.

 

وی در انتها تأکید کرد:به طور قطع ملت ایران از حق خود نخواهد گذشت و به نتایج مطلوبی در بحث مذاکرات خواهند رسید،باید ترفندها و بی صداقتی های دشمن را بشناسیم.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا