نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. اسفند 1393 - 15:04
امسال بیش از 190 هزار از انواع مواد محترقه جمع آوری شده است، تقاضا مندیم از خانواده های محترم که جوانان و نوجوانان خود را آگاه سازند که خریدار اینگونه مواد نباشند زیرا این نوع مواد خطرناک، در دست بچه ها نوعی بمب محسوب می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری چهار فصل فرمانده نیروی انتظامی استان در گفت وگو با این پایگاه خبری نسبت به اقدامات پلیس برای برقراری امنیت شهر برای چهارشنبه آخر سال گفت: در سطح شهر از افراد و مغازه هایی که اقدام به فروش مواد محترقه غیر مجاز میکنند برخورد شده و مغازه مورد نظر هم پلمپ می شود.

 

وی افزود: یکی از برنامه های نیروی انتظامی برخورد با تهیه کننده و  توزیع کننده مواد محترقه و آتش زا است که معمولا این مواد غیر استاندارد بوده و کسانی که از این مواد استفاده می کنند هم برای خود وهم برای دیگران مشکل ایجاد می کنند و باعث خسارت می شوند .

 

فرمانده نیروی انتظامی استان ابراز داشت: با کسانی که به صورت موردی توزیع می کنند و همچنین مغازه هایی که به صورت عمده فروش دارند  با همکاری مقام قضایی برخورد و مغازه های آنان پلپ می شود.

 

غلام زاده گفت: امسال بیش از 190 هزار از  انواع مواد محترقه جمع آوری شده است و تقاضا مندیم از خانواده های محترم که جوانان و نوجوانان خود را آگاه سازند و مراقب باشند که خریدار اینگونه مواد نباشند زیرا این نوع موادآتش زا و محترقه خطرناک، در دست بچه­ها نوعی بمب محسوب می شود ومی تواند برای خود و دوستانشان مشکل ایجاد کند ویک عمر پشیمانی بوجود بیاورد.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان درپایان اظهار داشت: در طرح کوچه محوری چهارشنبه آخر سال هر کسی از مواد غیر متعارف استفاده کند و مزاحمت ایجاد کند و آسایش دیگران را خدشه دار کند برابر قانون با آن برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/م.ن

چهارشنبه سوری,چهارفصل
چهارشنبه سوری,چهارفصل

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی