نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. اسفند 1393 - 9:32
باران بهاری,یاسوج,چهارفصل
مدیرکل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد
بارش باران و برف کهگیلویه وبویراحمد را فرا می گیرد
مدیرکل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد گفت: سامانه بارشی که از روز چهارشنبه آسمان استان را فرا می گیرد تا پایان این هفته و اوایل هفته آینده موجب بارش برف و باران خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، فرج الله شکوهی پور در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه میزان بارشهای سالجاری نسبت به مشابه پارش از کاهش محسوسی برخوردار بوده ،افزود: خوشبختانه با ورود سامانه بارش زا از اواخر هفته جاری به جو استان بارشهای خوبی طی چند روز مانده به پایان سال و سال جید را برای استان پیش بینی کرده ایم.

 

وی خاطر نشان کرد: بارش پیش بینی شده این سامانه بارشی در جود استان باران و برف در مناطق کوهستانی بوده که از عصر روز چهارشنبه مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد به ویژه مناطق کوهستانی آن را فرا خواهد گرفت.

 

مدیر کل اداره هواشناسی استان با اشاره به ورود یک سامانه بارشی از بعدازظهر چهارشنبه از غرب کشور به جو استان گفت: خوشبختانه با ورود این سامانه بارشی پیش بینی بارش های خوبی را برای استان خواهیم داشت و می توان خوبی برای این بارشها پیش بینی کرد.

 

شکوهی پور خاطر نشان کرد: با توجه به پیش‌بینی برف در مسیرهای کوهستانی برای مسافران نوروزی به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ در روزهای پایانی هفته جاری و روز شنبه آینده برای آنهاتوصیه می‌شود.

منبع : بویرخبر

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی