نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. اسفند 1393 - 12:58
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد:
نامگذاری های سال از سوی رهبرمعظم انقلاب یک سنت حسنه است
مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد گفت:نامگذاری های سال از سوی مقام معظم رهبری یک سنت حسنه است که باید در راستای اهداف متعالی آن قدم های بلندی برداشته شود.نامگذاری های سال از سوی رهبرمعظم انقلاب یک سنت حسنه است

به گزارش چهارفصل، حجت الاسلام قاسم مقدم در گفت و گو با خبرنگار بویرخبر با گرامیداشت ایام فاطمیه و فرا رسیدن سال جدید افزود: با گذشت چندین سال از نامگذاری های سال از سوی مقام معظم رهبری این حرکت به یکی از مهم ترین بخش های افکار عمومی جامعه بدل شده است.

 

نامگذاری های سال نشان دهنده پیشرفت و تعالی ایران اسلامی است

وی با بیان اینکه مردم  ایران اسلامی در هر سال منتظر اعلام نام جدید و تعیین اولویت موضوعی خاص از سوی مقام معظم رهبری هستند، ابراز کرد: نام های مختلفی که در هر سال از سوی معظم له انتخاب می شوند نشان دهنده اهمیت ویژه آن موضوع در مسیر رشد و تعالی ایران اسلامی است.

 

فرهنگ و اقتصاد دو مقوله مهم کشور

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان به نامگذاری سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: فرهنگ و اقتصاد دو مقوله مهم کشور بودند که معظم له سال گذشته این دو موضوع مهم را اولویت کاری مسئولان دانست که باید دید دستگاه های مختلف چگونه به سمت عملیاتی کردن این مفاهیم در حیطه خود حرکت کردند.

 

دانشگاه در راستای کار فرهنگی و علمی قدم های بزرگی برمی دارد

مقدم با اشاره به عملکرد دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان گفت: توان ما در دانشگاه ها معطوف به فعالیت های پایه ای و بنیادی برای ارتقای کار فرهنگی و علمی بوده که در این مسیر تقویت بنیه فکری و فرهنگی دانشجویان اهمیت ویژه ای داشته و دارد.

 

وی با تاکید بر اهمیت مقوله رشد درونزا در بیانات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: با توجه به تاکیدات معظم له بر مسئله رشد درونزا و تکیه بر توانایی های جوانان کشور در مقابله با دشمنان می توان به نامی این چنین برای سال جدید اندیشید.

 

تکیه بر توانایی های بومی از شعار های سال جدید است

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های کهگیلویه وبویراحمد به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: از نظر مقام معظم رهبری تکیه بر توانایی های بومی،جسارت و آرمانخواهی جوانان می تواند کلید پیشرفت ما باشد که توجه به این موضوع می تواند در خور یکی از نام های سال باشد.

 

مقدم مسئله اقتصاد مقاومتی را یکی از مولفه های مهم در نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه مقام معظم رهبری به این مسئله یکی از اولویت های اساسی کشور در مسیر پیشرفت و تعالی است که باید به کلید واژه افکار عمومی بدل شود.

 

مسئولان نامگذاری های سال  را در حد شعار ندانند

وی با بیان اینکه توجه به نامگذاری های هرساله مقام معظم رهبری نباید به صورت شعاری و تبلیغاتی باشد، ابراز کرد: دستگاه های مختلف باید برخورد شعاری با نامگذاری سال های مختلف را اصلاح کرده و به سمت عملیاتی کردن مفاهیم مورد نظر رهبری حرکت کنند که این کار کوتاه مدت و یکساله نیست.

 

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی