نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. فروردين 1394 - 14:33
روحانی در مراسم تدفین والده بزرگوارش:
تا از نعمت پدر و مادر بهره‌مند هستید، قدر آنان را بدانید
رییس جمهوری در مراسم تدفین والده بزرگوارش ضمن تشکر از همه شرکت‌کنندگان در این مراسم، گفت: از همه مردم بویژه جوانان عزیز کشورمان خواهش می‌کنم، تا زمانی که از نعمت پدر و مادر بهره‌مند هستند، قدر آنان را بدانند.

به گزارش چهارفصل،  رییس جمهوری در مراسم تدفین والده بزرگوارش ضمن تشکر از همه شرکت‌کنندگان در این مراسم، گفت: از همه مردم بویژه جوانان عزیز کشورمان خواهش می‌کنم، تا زمانی که از نعمت پدر و مادر بهره‌مند هستند، قدر آنان را بدانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در آیین خاکسپاری والده بزرگوارش از همه مردم، نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه سمنان، نمایندگان، وزرا و همه مسئولینی که قبول زحمت کردند و در این مراسم شرکت کرده بودند، از طرف خود و خانواده‌های داغدار تشکر و سپاسگزاری کرد.

رییس‌ جمهوری با بیان اینکه از همه جوانان عزیز کشورمان می‌خواهم که قدر والده خود را بدانند، افزود: هیچ‌کس به طور کامل و جامع قدر پدر و مادر خود را نمی‌داند تا زمانی که این نعمت را از دست می‌دهد. جای خالی پدر و مادر را هیچ‌وقت نمی‌توان در زندگی پر کرد.

رییس جمهوری اظهار داشت: والده مرحومم همه عمر خود را وقف تربیت ما و انقلاب و کشور کرد و همه زندگی‌اش همواره توأم با تلاش برای نظام، انقلاب و کشور بود، ایشان تا آخرین روزهای زندگی‌اش به طور مستمر اخبار تحولات کشور را پیگیری می‌کرد.

روحانی با اشاره به اینکه مادرم عاشق ائمه اطهار و خاندان اهل بیت بود، تصریح کرد: امیدوارم در این ایام که ایام عزای خاندان اهل بیت است، همگی راه هدایت را با تمسک به راه و سیره ائمه معصومین(ع) پیدا کنیم.

 

منبع: دانا

 

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی